السلام علیک یا صاحب العصر و الزمان (عج)

آجرک الله فی مصیبتک...

ایشاالله که عزاداری های ما مورد قبول و رضایت حق تعالی و شما عزیز تر از جان قرار گیرد .. مجالس مختلفی شرکت کردیم همه ما .. ولی انشاالله که رفتار ما .. لباس پوشیدن ما .. و نیات ما مورد رضا قرار بگیرد ...

ما شنیده هایی میشنویم و شما صحنه ها را می بینید ... ای وای ، خدا صبرتان را بیشتر کند ، شیعیان برای سلامتی شما صدقه جدا کردند تا کمی تسکین باشد ...


دل نوشته : این روزا همه جا بوی امام حسین علیه السلام و مجالس عزا به پاست و به توصیه بزرگان باید عزاداری ها برای امام حسین علیه السلام ظهور داشته باشه که خیلی خوب است و تاثیرات آن بیشتر میشود .. ولی این کار ما مقدماتی باید داشته باشد که تاثیر گذار و مثبت باشد این چند روزه خون دل و غصصه زیادی خوردم ، خانم هایی که متاسفانه عزاداری امام حسین علیه السلام رو با مجلس عروسی اشتباه میگیرین و هزار جور خودشون رو درست میکنن و میان توی خیابان و باعث گناه خیلی ها میشن که بیش از ثواب گناه برای خودشون جمع میکنن .. شب شام غریبان که کاری پیش اومد و وسط دسته عزاداری مسجد تا منزل مجبور شدم برم وقتی برگشتم مسجد دو تا خانم جلوی مسجد بودن که اصلا نتونستم تحمل کنم و چیزی نگم وقتی نزدیکشون رسیدم تذکری دادم ... و پشیمون شدم از تذکر دادن چون تاثیری نداشت ... یا روز عاشورا که خیلی از دسته ها اصلا برنامه ای برای نماز ظهر ندارن ، نمازی که امام وسط معرکه جنگ برپا داشت و اون عزیزی که مقاتل از اون با عبارت (( کل غنفظ )) یاد کردن (( مانند خارپشت )) که امام بتونن نماز رو بخونن ... وقتی امام سرش رو به بغل گرفت عرض کرد آقا از من راضی شدید ؟ و امام دعایی فرمودند و گفتند کسانی که در برپایی نماز کوشا باشند با تو محشور میشوند ... ولی بعضی از دسته های عزاداری انگار نه انگار ....
ای وای بر ما ...
ولی من خودم باید کلاه خودم رو محکم بگیرم که کلاهم رو باد نبره ....
ایشاالله عاقبت بخیر بشیم ...

خجالت نوشت : شب اول مراسم بیت رهبری قسمت شد رفتیم محضر حضرت ماه جهت عزاداری ، کلی تابلومون کرد این صدا و سیما این همه آدم توی حسینیه بوده دوستان میگفتن زوم کرده بود روی من ( البته خودمم نیدیدم ) ولی شاید چون قسمت شده بود بریم جلو جلو این تصویر برداران هم ... ولی به دیدن حضرت ماه از نزدیک می ارزید .. کلی نگاه .. خیلی لذت بخش ..  ، نمیدونم این عزیزان هیئت نمیرن که میشینن پای تلویزیون ؟ کلی ما رو شرمنده کردن ...