بسم الله الرحمن الرحیم

خیلی سال پیش این کلیپ رو دیده بودم، اما فراموش کرده بودم، چند وقت پیش رفتم وبلاگی که به پیشنهاد هم وبلاگی بزرگوار رفاقت به سبک شهید این کلیپ رو گذاشته بودند وبلاگشون

عجیب با حال و روز این روزهام میخونه این کلیپ و پیشنهاد میکنم که ببینید حتما

در کلیپ منظورش از اونها شهدا هستند

کلیپ رو در آپارات ببینید لینکش (اینجا) هست

گاهی هفته ای چند بار این کلیپ رو تماشا میکنم و هر بار ...

خیلی سال پیش رفتیم منزل ابوالفضل سپهر، خیلی زندگی ساده‌ای داشتند، البته بعد از فوت ایشون رفتیم که به مادرشون سربزنیم، هنوز صدای مادر ابوالفضل سپهر در گوشه ذهنم هست، آن صدایی که مردانه بود و معلوم بود سالیانی است که به تنهایی بار زندگی را بر دوش کشیده و ...

چه روزهای خوبی داشتیم و توفیق زیادی داشتیم که توی منازلی قدم بگذاریم که این روزها دیگه اون توفیق خیلی کمرنگ شده

حقاً باید آدم قدر دوران نوجوانی خودش رو بدونه

.

.

یکی از بزرگواران و دوستان ما رو از سوریه آوردند، خمپاره خورده کنارشون و حالشون اصلا مناسب نیست، دچار موج گرفتگی هم شدند، اسمشون رو نمیارم چون نمیدونم میخوان اسمی ازشون برده بشه یا نه چون سمت داشتند و از این باب نمیدونم که چطور تصمیم میگیرند، به هر حال ما مرجع اعلام و اطلاع رسانی نیستیم اینجا ولی به دعا نیاز هست براشون

اما لطفا دعا کنید براشون که حالشون رو به راه بشه