سلامتی رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای مدظله العالی صلوات و حمد شفایی بخوانیم.


از جلوی پرنده فروشی رد می شدم 2 طوطی بزرگ و زیبا را خارج از قفس در مغازه رها گذاشته بودند و با هم بازی می کردند ..

کمی تفکر کردم ...

یافتم هر چند زیبا باشی و ارزشمند ، اهل که باشی رهایت می‌گذارند تا خود را نشان دهی ...

..

شهید نوشت:

یاد طوطی پسرعمه شهیدم افتادم که تا قبل از شهادتش در خانه رها بود و از خانه بیرون می‌رفت و بر می‌گشت ، اما وقتی که خبر شهادتش را آوردند ، رفت و بر نگشت .. روحش شاد

سیاسی نوشت:

این تفکر نوشت را در آذر 92 نوشته ام ولی با این روزهای حال کشور هم خوانی دارد.

رئیس جمهور محترم (گفتید انتقاد پذیرید دیگر) سخنان شما در مشهد مقدس اصلاً به صلاح شما و کشور اسلامی نیست. البته نحویه بیان شما مشکل داشت بیشتر ، شاید منظورتان چیز دیگری بود اما عین سخنان شما این بود:

آیا راه حل مشکل حجاب "وَن" است؟ ، مدام می گویند دختر و پسر را جدا کنیم ، اینها سخیف کردن موازین اسلام است ، فقط دو چیز یاد گرفتیم، دیوار و فیلتر و فکر می کنیم که حل می شود.

ما باید اول فرهنگ سازی کنیم که مثل این طوطی ها رها شویم ، نمی شود اقدامات امنیتی انجام نداد و نشست و گفت نبایدجلوی مرزها را گرفت دشمن نمی آید ، حالا اگر دشمن رخنه کرد چه ؟ چه باید کرد ؟ اینها هنجار شکنان هستند.

شب میلاد امام رضا علیه السلام آمد در هیئت با تیپ سخیف آن دختر و مردانه را بهم ریخت ، هیئت را ریخت بهم  ، آن وقت می گوئید راه حل مشکل حجاب ون نیست ؟ بد نیست سری به خیابانهای شهر بزنید ، ببینید نگه داشتن ایمان سخت است یا راحت ، یکی را رد کنی ، ده تا را رد کنی و نبینی ، یازدهمی را چه ؟

خوشبختانه رئیس پلیس کشور هم واکنش نشان دادند و گفته اند " درچار چوب قانون وظیفه خود را درباره حجاب و عفاف انجام میدهیم / بر اولویت اقدامات فرهنگی بر انتظامی تردید نداریم / مسئولیت با دولت است و بدون هماهنگی با دولت و قوه قضائیه اقدامی انجام نمی دهیم. "