یاکریم الصفح

سال‌های قبل این موقع‌ها خیلی‌هامون دنبال پاسپورت و ویزا و این چیزا بودیم

دنبال کوله آماده کردن

خیلی‌هامون تکلیف کارمون مشخص نبود که میریم با نه ...

میشه یا نه ...

کارمون جور میشه یا نه 

برات میگیریم یا نه

امسال که رسما اعلام کردن نه

امسال حالمون چطوریه؟

خیلی‌هامون قیدشو زدیم کلا

توی صفحه اینستاگرام خودم شب رو به شهر یه لایو رفتم با این صوت سیب سرخی 

فردا شب برای پیگیری کاری جهادی رفتم جایی

همین که وارد شدم گفت عباس‌زاده اربعین میای کربلا!

گفتم کی؟ نمیدونم محل کارم اجازه میده یا نه باید جویا بشم

بعد چند لحظه گفتم بنویس میام ایشاالله که جور میشه

بعدتر به خودم گفتم چرا کمی تعلل کردی تو جواب دادن ... اونایی که تو این امور تعلل کردن کلاهشون پس معرکه شد

خلاصه که به 24 ساعت نرسید این موضوع از لایو تا دعوت ... (البته کلا کنسل شد چون بعدا گفتن فقط هوایی و باید تست کرونا توی فرودگاه بدید و مبالغ رو به دلارحساب میکنن و ما هم که میخواستیم بریم موکب سلامت بزنیم و دوستان به این جمع بندی رسیدن که نریم)

اینم گوش کنید