یاناصرنا

سلام

میبینم که همه‌مون درگیر این ویروس جدید شدیم و حسابی نقل محافل و اخبار شده، تقریبا همه کشور رو درگیر کرده اگر خودش هم فراگیر نشده باشه اما بار روانیش خیلی سخت تره به نظرم

حالا یه چیزی بگم کمی فضا عوض بشه

من مدتهاست که درگیر سرماخوردگی هستم و سینه‌ام خوب نشده و مدام سرفه میکنم با این که چندین بار دکتر رفتم ولی  خوب نشده

پنجشنبه گذشته برای پرونده جهادی رفتیم تا مشهد (فیلم اقدامش در کانال های جهادی گذاشته شده) همین که نشستم توی پرواز دوتا آقا خیلی بزرگ و پت و پهن نشستن کنار دستم و خلاصه که داشتن حرف میزدن باهم که جاپاش بزرگه و خوبه اینجا افتادیم

در همین اثنا من چند دقیقه ای سلفه نکرده بودم

ماسک هم زده بودم البته

هیچی دیگه چندتا سلفه پشت سرهم کردم

عکس العملشون خیلی جالب بود این زد به پای اون و هر دو ماسک در آوردن و زدن و دیگه تا مشهد باهم صحبت نکردن :)

توی مشهد هم سلفه که میکردم همه برمیگشتن و نگاه میکردن یه جور عجیبی

القصه که جالبه کمی واکنش ها

ایشاالله زودتر بساط این داستان برچیده بشه و روان مردم آروم بشه

کار و کاسبی ها هم رونق بگیره