سلام علیکم

عیدتون مبارک

این جمله شما را یاد چی می اندازه؟

کدوم جمله؟

عنوان را عرض می کنم دیگه(لبخند)

 

بعد از جواب دادن ها، نوشت!(لبخند):

عرض کنم که بالاخره یه نفر زد تو خال و جواب را بدست آورد و اون یه نفر کسی نیست جز این مومن " ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ "

 

جواب اینه که در زمان مدرسه، یادمه هر وقت تولد یکی از معصومین علیهم السلام میشد به کسانی که اسمشون، شبیه اون بزرگواران بود جایزه میدادند و این مسئله برای کسانی که از این داستان، محروم بودند ضجرآور بود(لبخند)

نه به خاطر همنام نبودن...بلکه به خاطر جایزه نگرفتن(لبخند)

بعدها که بزرگتر شدم به این نتیجه رسیدم که این همنام بودن خیلی عالیه اما هم طریق بودن، مسئله مهمتریه...

همنام بودن مرتبا به تو یادآوری می کنه که ببین مراقب اسمت باش...

حالا بعضی از خانواده ها هستند که اسم بچه هاشون را تو شناسنامه یه اسم مذهبی می ذارند ولی یه اسم ژیگول صداشون می زنند!

خب بنده خدا، یا رومی روم، یا زنگی زنگ...

اینطوری انگار به طرف میگی برای اینکه کارت راه بیفته، ظاهر قضیه را حفظ کن!

در خاطرات شهید علی خوش لفظ بود که اسمش "جمشید" بوده...وقتی وارد جبهه میشه می بینه یه شهیدی را که چهره ش قابل شناسائی نبوده را بر می گردونند و میگن این علی است...همین

از اون روز تصمیم می گیره اسمش را بذاره علی و به خانواده ش هم نامه می نویسه که دیگه من رو به این اسم صدا بزنید وگرنه باهاتون قهر می کنم!

خلاصه که این کسانی که همنام این بزرگواران هستید قدر این نام را بدونید...

و ای کسانی که ایم فرزندانتون را این اسامی قرار میدید، براشون توضیح بدید که علت این کارتون چی بوده و اون بزرگ، کی بوده...

خدا ما را از مسیر اهل بیت جدا نکنه صلوات

 


پی نوشت۱:

برای سلامتی و فرج امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفداء و عاقبت به خیری همه مون صلوات