بِسمِه رَبِّ الشُّهَدا و الصِّدیقین و الصّابرین

زبانِ خون، قوی ترین زبان است. چرا امام حسین(ع) بعد از شهادت پسرش علی اکبر و علی اصغر خون اون حضرات رو پاشید تو آسمون؟

 برای اینکه با زبانِ خون دین اسلام رو فریاد بزنند.

______________________

پ.ن 1 : 

ساعت 5:50 صبح سه شنبه : رفیق چی میشدا که بیان بگن کلاس امروز کنسله و برم تشییع شهید

ساعت 5:56 صبح سه شنبه _تلگرام _استاد در گروه : امروز کلاس تشکیل نمی شود.

آخه این همه مهربونی رو چجور جبران کنیم ربنا؟!

یا رب الحسین الهی الحمد

پ. ن 2 : بازگشت پیکر شهیدِ عزیز احمد جلالی نسب پس از دو سال مفقود الاثری در تدمر_ساعت 14:00 از مسجد امام حسن(ع) به سمت حرم حضرت معصومه(س)_ 27 فروردین 1398_تولد مولا علی اکبر(ع) مبارک

+گویا شهید مجید قربانخانی به همراه شهید مرتضی کریمی هم کشف و شناسایی شدند در خان طومان بعد از 4 سال مفقودی...

ماه پیش سرمزار خطاب به مادر شهید قربانخانی : هنوز برنگشتن از خان طومان؟مادر شهید : خدانکنه برگرده

ولی چشاش تمنای برگشتن پسرشو داشت

حالا...پسرش داره برمیگرده

(5 شنبه ، 5 اردیبهشت 98 خیابان پانزده خرداد,خیابان بهشت,معراج شهدای تهران، ساعت 15:00_وداع با شهید قربانخانی)

پ.ن 3 : اگر خون دادن در لباس مقدس سپاهِ جمهوری اسلامی ایران برای حفظ دینِ اسلام، نامش تروریست بودن است

پس همه بدانید

# من یک سپاهی ام

مقام معظم رهبری(مدظله العالی) : نفس های آخر دشمنی دشمن است.نقشه ترامپ و شیاطین علیه سپاه و انقلاب به جایی نمی رسد.

پ.ن 4 : سید رضا نریمانی

یه جون دارم اونم فدای یه یار جونی میکنم

هرکی یه جور منم یجور دارم جوونی میکنم

کلیک