بسم الله

سلام علیکم

امسال نیز با همه خوبیها و تلخی‌هاش به پایان رسید، امیدوارم که برای شما خوبیهاش خیلی بیشتر از تلخیهاش بوده باشه و به اون افقی که اول سال دیده بودید برای خودتون رسیده باشید.

در سال جدید هم ان‌شاالله که برنامه ریزی مناسبی جهت توسعه فردی، اجتماعی و سازمانی‌ خودتون داشته باشید و با تلاش و پشت کار به افق و قله‌هایی که مد نظر دارید برسید.

من که مد نظر دارم وقت‌های پِرتم رو کمتر کنم و در فضای حقیقی آثار و اقداماتی داشته باشم که انتهای سال افسوس نخورم که کاش بیشتر تلاش کرده بودم.

توصیه و پیشنهاد من به شما هم همینه که فضای مجازی رو محدودتر و به فضای حقیقی بپردازید و فقط در حد ضرورت و نیاز بهش بپردازید.

.

سال تحویل هم بنده رو از دعای خیرتون محروم نکنید، بنده هم همه اهالی رو دعا خواهم کرد، البته فکر کنم توی جاده باشم بین استان کرمانشاه و مناطق راهیان نور و پیش بینی خودم این هست که با وضعیت موجود دوندگیهام در سال جدید بیشتر بشه (لبخند)

در پایان درخواست دارم کوتاهی های حضورم رو در این فضا و احیانا کامنت‌ها و پاسخ‌هایی که دادم اگر حالت توصیه و نصیحت برادرانه وخواهرانه داشته به بزرگواری خودتون ببخشید و حلال کنید.

اگر حدیث، جمله، توصیه، پیشنهاد و انتقاد دارید به جان و دل خریدارم