هو الحمید

اول نوشت:

دهه فجر گرامی باد، کاش این روزها که دستاوردهای انتقلاب رو دارند بررسی و پخش میکنند هر فردی هم برای خودش دست آوردهاش رو برای انقلاب بشمره و نیاز هم نیست که گزارشی ارائه کنه

خودش برای خودش و کلاهش رو قاضی کنه

من و شما با خیلی ها مواجه میشیم که از انقلاب طلبکار هستند ولی به نسبت کمتر میبینیم که کسی خودش رو مدیون انقلاب بدونه و این اوج مصیبت است.

شهدایی که رفتند و اونهایی که الان بین ما هستند همیشه خودشون رو مدیون به انقلاب میدونند

این میتونه یک معیار و سنجش برای خودمون باشه 

.

دوم نوشت:

ببخشید که هفته قبل مطلب ننوشتم اینقدر مشغولیات داشتم که فراموش کردم واقعا (لبخند)

.

سوم نوشت:

گاهی توی وبلاگ‌ها،  خصوصا توی وبلاگ خانم‌ها میخواندم که مثلا قراری باهم میذارند و همدیگر رو میبینند، کمی این کار برام جالب بود ولی خوب ما آقایون از این کارا نمیکنیم معمولاً (لبخند)

از اول هفته گذشته کرمان هستم و هنوز هم هستم (لبخند)

با یکی از براران وبلاگی که اکنون هم مدتی است وبلاگشون رو حذف کردند قراری گذاشتیم

احساس خوبی بود وقتی مدتی مطلب بزرگواری رو میخونی و میبینیش و ساعاتی باهم گپ و گفت میکنی جالبه 

از میهمان نوازی ایشان هم تشکر میکنم

خوب من همه شهرها رو چندین بار رفتم و شاید بازهم برم ولی بخشیش نمیدونم اصلا بزرگوارا برای کدوم شهر هستن و تحقیق نمیکنم راجع به شخصیت وبلاگ‌ها اما خوب احساس خیلی خوبی بود

بخشیش هم نمیتونم مدام بگم من کدوم شهر هستم (لبخند) هم از حوصله دوستان خارج هست و هم بنا به دلایلی که برخی بزرگواران تحقیق، تفحص و صد البته تحلیل میکنند قابل بیان نیست (لبخند)