یا عَوُنَ المُومِنِینَ (ای یاور اهل ایمان)

مثل اینکه مجدداً وبلاگ فانوس جزیره مثل سال 1393 یکی از صد وبلاگ برتر سال 1395 شناخته شده که از همینجا از تک‌تک نویسنده‌های محترم وبلاگ تشکر می‌کنم بخاطر زحماتی که کشیدند، وقتی که گذاشتند و تلنگرانه‌هایی که برای خودم گاها خیلی خوب بوده و استفاده کردم.

از خوانندگان و بزرگوارانی که همیشه بنده و نویسنده‌های وبلاگ رو با نظراتشون و همراهیشون دلگرمی بخشیدند و انگیزه‌ای شدند برای ادامه مسیر

از محفل قرآنی که تشکیل شد و همه بزرگواران همراهی کردند که به همت بزرگوار مَروه صورت گرفت و با شهدا شریک شدیم در ثواب تلاوت‌ها و کمی آنها را بیشتر شناختیم.

و عذرخواهی از این که مدتی است کمتر در فضای مجازی هستم و کمتر وقت میکنم که به وبلاگ بزرگواران سربزنم، مدتی است که سعی خودم این هست که در فضای حقیقی بیشتر و پر رنگ‌تر حضور داشته باشم که هم آثار بهتری دارد، هم اثرگذارتر و ماندگارتر هست.

ان‌شاالله که هر کدام ما در هر جایی که هستیم منشاء خیر باشیم و اثر گذار و مفید باشیم و هر گامی که برمیداریم برای خدا باشه تا خودش برکت کار رو بده و اثرش رو هم خودش تضمین کنه.

.

در پایان از انتقادات و پیشنهادات شما استقبال میکنم.

اگر توفیق باشد فردا در حرم امام رئوف علی ابن موسی الرضا علیه السلام دعاگوی بزرگواران خواهم بود.