انگشتان را روی صفحه کیبرد می گذارم تا هر چه می آید نگاشته شود :

پیامک گوشیم رو نگاه کردم ، اسم خبرگزاری تسنیم روی گوشی نقش بسته بود ، بازش که کردم عنوان اول پیامک این بود :

نامه محسن رضایی خطاب به فرمانده گردانهای قسام فلسطین :محسن رضایی

سلاح و مهمات مورد نیاز شما از دل سنگ هم که باشد بدستتان خواهد رسید. حمله اسرائیل به غزه به انتفاضه جدیدی تبدیل می شود.

فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

برادر محسن
سلام علیکم طاعات قبول

پیامک و پیام شما را که دیدم دست خودم نبود ناخود آگاه یاد نامه درخواست تجهیزات و امکانات شما در آخر جنگ افتادم ، هنوز یادتان هست آیا چه امکاناتی خواسته بودید ؟ و در آخر نوشته بودید که یا باید اینها را داشته باشیم یا توان ادامه جنگ را نداریم ؟

حالا آن نامه را با این نامه یک مقایسه سطحی بکنید و لطفا خودتان کلاهتان را قاضی کنید ، ما که هیچ ... نمیدانم شاید هم این یک پیام است که مقاومت تجهیزات و مهمات زیادی ندارد و به زودی شکست می خورد که این غیر واقعی است و پیروزی با مقاومت است . امیدوارم که قصد شما دادن روحیه به مقاومت باشد نه تردید در دل آنها و شاد کردن دل دشمن و پیام برای آنها ..

البته کل نامه را همان موقع که پیام آمدم مراجعه و خواندم ..

چون با خواندن مصاحبه القدومی (نماینده حماس در تهران)  و رئیس رژیم منحوص اسرائیل که نمی توانم پیروزی کاملی را تضمین کنم جان تازه ای گرفته ایم .

الله و اعلم

کوچکترین سرباز جنگ نرم

پنجشنبه 93/5/2 ساعت 19:00

اصل نامه را اینجا بخوانید



یکی دو روز به اتمام میهمانی خدا بیشتر نمانده است ،‌ خوش به حال کسانی که از این ماه خوب استفاده کردند ،‌ چه زود گذشت این میهمانی هم مثل میهمانی های دیگر ،‌ و ماهم مثل بچه هایی که آخر میهمانی ها گریه می کنند که کمی بیشتر بمانیم که بازی کنیم حالمان اینگونه است ،‌ همه اش را به بازی گذراندیم ..