سلام خدا بر همه ی همراهان و شرکت کنندگان ختم روزانه ی قرآن..
طاعاتتون قبول

صرفا جهت یادآوری عرض میکنم که امروز آخرین سهم فردیمون از قرآن رو قرائت کرده ایم و ان شاء الله فردا که عید سعید فطر هست همگی با هم صفحه ی 600 تا 604 قرآن رو تلاوت میکنیم تا ختممون کامل بشه..

از همتون قبول باشه و ان شاء الله که همواره در پناه قرآن و عامل به گفته های قرآن باشیم..
حواسمون باشه درسته که ماه رمضان تمام شد اما ارتباط ما با قرآن پیوسته باید باشه...

قرآن تنها کتاب جامعی است که میشه بدون واسطه حرف های خدا رو ازش شنید...
اگه میخوایم با خدا باشیم،کنار گذاشتن حرف هاش بی معنیه...


عید فطرتون هم پیشاپیش مبارک
التماس دعا از همگی... 



بعدا نوشت:

سلام
به ذهنم رسید همچنان این طرح یک صفحه قرآن در روز رو ادامه بدیم...
خیلی برکت داشت برای خودم به شخصه که هر روزیک صفحه به نیابت از یک شهید اونم برای یک هدف متعالی که رشد تا ظهور مولا باشه بخونم...
هر کسی مایل هست که ادامش بدیم،همینجا اعلام حضور کنه
هر چند نفر اسم نوشتن من برای همون تعداد برنامه ریزی میکنم...

 شروعش هم باشه ان شاء الله 21 تیر که مصادف میشه با ورود جناب مسلم به کوفه

خودم اول،بسم الله


بعدا تر نوشت:

خب..
به علت اطلاع رسانی ای که از جانب بنده به خوبی صورت نگرفت یا کلا صورت نگرفت(تعطیلات عید فطر و عدم دسترسی به نت و از این حرف ها)
تاریخ شروع ختم به اول ماه موکول شد
 که هم بزرگوارانی که تمایل به شرکت داشته و دارن بی بهره نمونن
 هم اینکه اول ماه شروع کرده باشیم تا زمان بندی ها بهتر باشه تا بتونیم به حوال قوه الهی ماهی یک ختم قرآن (حداقل) داشته باشیم...
یا مثل دوره ی قبل هر بیست روز و یا حتی هر ده روز:)
بستگی به خواست شما و تعداد اعضا داره،
برنامه رو میشه تنظیم کرد و اینکه قول میدم از یک صفحه در روز بیشتر نشه:)