انتخابات نوشت:

ان شا الله امروز همه ملت ایران با حضور میلیونی خودشون در انتخابات بار دیگه حماسه آفرینی کنن و اقتدار این کشور را به جهانیان نشون بدن

همچنین ان شا الله همه مردم در شهرها و استانها بهترین نمایندگان رو انتخاب کنن چون دوره پیش روی مجلس شورا و خبرگان هر دو از اهمیتی بسیار بیش از پیش برخورداره... ان شا الله همه این اهمیت رو درک کنیم.


و اما مطلب امروز: 




میخواستم برم قم خونه ی یکی از اقوام مون که طلبه هستن... از قضا ایشون خودشون هم خونه ی یکی دیگه از دوستانشون دعوت بودن... به پیشنهاد دوستشون ما هم رفتیم خونه دوستشون...

بخت با ما یار بود.. اون روز در اون خونه سه طلبه با همسر و فرزندانشون حضور داشتن یکی خود صاحب خونه و دو نفر دیگه مثل من مهمون بودن... اولین بارم بود جایی مهمون شده بودم که همه طلبه بودن...

واقعا بهم خوش گذشت... جاتون خالی... بحث خاطره نویسی نیست...

بحث در مورد ظهور شده بود... گفته بودم: من پیش شما این شانیت رو ندارم که در این باره حرف بزنم اما نظری دارم و نظرم اینه که امام زمان امام خواص نیست... امام سیصد و سیزده نفر نیست... هدف از ظهور تعالی دادن تمام بشریت هست به سوی طلب فطری خودشون... به سوی حقیقت وجودی خودشون...

وقتی در جان عموم مردم بستر تعالی فراهم نباشه طلب تعالی فراهم نباشه امام ظهور کنه که چی بشه؟... که فقط یه سری جنگها اتفاق بیافته و ظالمها از بین برن و حکومت عدل برپا بشه و بعدش نخود نخود هر که رود خانه خود؟...


امام برای تعالی جانها ... برای جرعه ای آب حیات دادن به تشنگان حقیقت... ظهور میکنن... چه اینکه غیبت امام هم برای همین هدف بود...

گفتم همین الان با این همه امکانات ارتباطی ، هیچ صنفی و هیچ گروهی به اندازه شما روحانییون با مردم ارتباط ندارن... اگر ارتباط دیگران مجازی هست شما ارتباط حضوری دارید با مردم...

رسوندن مردم به بلوغ معرفتی رسالتی هست که بر دوش شماست... من عقب افتادن ظهور رو نبود سیصد و سیزده نفر نمیدونم... این یک فرع هست... اصل چیز دیگری هست...

مردم طلب امام ندارن... عموم طلب امام ندارن... در قرآن وقتی حضرت ابراهیم قرار امام بشه خدا به حضرت ابراهیم میفرمایند ما تو را برای ناس " عموم مردم" امام قرار دادیم... اون اندازه طلبی که از معرفت و تعالی جان دارن در اون اندازه ای نیست که یک امام رو بخوایم طلب کنیم... یه آیت الله متوسط هم جوابگوی طلب معرفتی ما هست....

چون ما در دعای فرج میخونیم وقتی امام را در زمین اسکانش بده که مردم بهش طوع و رغبت داشته باشن نمیگه وقتی اسکانش بده که سیصد و سیزده نفر فراهم بشن... من سیصد و اندی نفر رو رد نمیکنم... قبولش دارم... اما اصل چیز دیگریست...

طلب مردم خیلی پایینه... چون ما مردم نشناختیم چه گنجی رو حمل میکنیم (نفس ناطقه) حقیقت رو در حد رفتن به بهشت و حورالعین و غلمان میشناسیم... عموم مردم باید بیان بالا....

امثال آیت الله بهجت و مقام معظم رهبری و علامه طباطبایی و دیگران همیشه هستن... در یه دوره ای شهرت دارن در یه دوره ای گمنام هستن اما هستن... چون نمیشه زمین خالی از اولیا الله باشه... گیر در عموم مردم هست...

و ما عموم مردم هستیم... گیریم... خودمون مانع هستیم...

آقا منتظر طلب ماست... طلب نداریم... چون شناخت نداریم...