بسم الله الرحمن الرحیم

عروج حبیب سپاه سردار حسین همدانی تبریک و تسلیت

همسرشون گفته‌اند موقع رفتن به آخرین ماموریت گفتند که در این سفر شهید می‌شوند.

جمعه یکی از شهرستانهای اطراف تهران بودم و داشتم کاری انجام میدادم پیامک گوشیم به صدا در اومد و نگاهی از روی صفحه کردم متوجه پیامک نشدم که دقیق متنش چی هست و اسم سردار همدانی رو دیدم گذاشتمش توی جیبم و یه فکری کردم و گفتم حتما راجع به سوریه است و سریع گوشی رو در آوردم و پیامک رو باز کردم . مثل شیربرنج وا رفتم با دیدن پیام شهادت سردار شهید حسین همدانی و اطرافیان هم خیلی واضح متوجه شدند که حالم بد شده و هنوز هم ...

سردار همدانی میهمان آخرین برنامه یادواره شهدای طایفه کلهر امسال بود که در 21 ماه مبارک رمضان امسال برگزار شده بود.

خیلی دوست داشتم بعد از یادواره برم و چند کلامی با ایشون صحبت کنم و چند سئوال داشتم ازشون بپرسم اما نشد

و دل جمعیتی را برده بودی و چقدر ها در غم رفتنت آرام آرام اشک می ریختند دیروز

بعضی ها شوق شهادت داشتند

و برخی منتظر حکم آقا برای حضور در عرصه