این روزها که مدام پیگیر خبرهائی از مکه و منا هستیم، یه خبر از همه جالب تر بود!!!"تسلیت کاخ سفید به خانواده قربانیان حادثه منا"

حالا بگذریم از زخم زبون هائی که برخی بی خردان داخلی می زنند...

دارم فکر می کنم چه ارتباطی بین این حج با حج حسین و یارانش وجود داره؟...

شنیدم که بی خردی می گفت "فریاد برائت از مشرکین که سر میدن، باید هم این اتفاق ها بیفته!!! خب این کارها را نکنند، مشکلی هم نیست!!!"

حسین سلام الله علیه و آله، در طواف چهارم بود که دیگه طواف را ادامه نداد و رفت به عرفات و باقی ماجرا...تا حج گزار، برای همیشه تاریخ، فراموش نکنه که "نماز بی ولای او، عبادتی است بی وضو...به منکر علی بگو نماز خود رها کند"

بعد همین بی خردان، که از ابتدای تاریخ، همیشه حضور دارند، گفتند، "حجش قبول نیست!!!!!" و بعد دلخوش کردند به تسلیت یزید که گفت "تسلیت میگم به خانواده قربانیان کربلا!!"

گفتند تو که در راس ماجرا بودی....گفت "من نبودم!! ابن زیاد بود!!"

"من نبودم!!!.....آل سعود بود!!"

و لعنة الله علی القوم الظالمین من الاولین و الآخرین....

برای حاجی ها دعا کنید و صلوات...


مسابقه نوشت:
یادمه در دوران مدرسه، اولین جلسه ای که معلم های انشاء میومدند سر کلاس، دو تا موضوع را بیشتر بلد نبودند بگن!!...
اول اینکه "تابستان خود را چگونه گذراندید؟"...
دوم"علم بهتر است یا ثروت؟"
و اتفاقا امام علی سلام الله علیه و آله، در مورد موضوع دوم، مطالبی را به جناب کمیل رحمة الله علیه فرمودند....
بنابراین سوال مسابقه در همین خصوصه که جواب امیرالمومنین به این سوال چیست و چرا؟ کامل بنویسید لطفا{لبخند}
جواب دوستان تا روز شنبه محفوظه ...البته اگه این بار مخابرات، بچه خوبی باشه و اذیت نکنه..
جوایز مسابقه هم به تبع اون اهدا خواهد شد....ان شاء الله

پیشاپیش عید غدیر را هم صمیمانه به همه تبریک عرض می کنم 
حاج آقا عالی حفظه الله می فرمودند همینطور که در آخرت، به پاداش یا جزای اعمالت در دنیا، می رسی، در دنیا هم به پاداش یا جزای اعمالت در عوالم قبل می رسی....
تو در عالم الست، ولایت امیر المومنین علی سلام الله علیه و آله را پذیرفتی که در این دنیا، شیعه به دنیا اومدی...
بنابراین اینطور نیست که بگی نعوذ بالله "باری به هر جهته...اگه من در فلان خانواده به دنیا میومدم شیعه نبودم و از این قبیل صحبت ها..."
حالا خدا یه تسهیلات دیگه هم گذاشته که طرف باز بتونه در این دنیا هم، شیعه بشه...
ولی بدا به حال اونی که از شیعه بودن که هیچ، از اسلام فاصله بگیره....
شیعه بمونیم تا آخرش صلوات