مهم ترین جمله امام خامنه ای (مدظله العالی) در سال 1392 از نظر مردم انتخاب شد :

«« اگر غلطی از رژیم صهیونیستی سر بزند ، جمهوری اسلامی تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد »» 92/1/1


خدمت همه دوستان مجازی و حقیقی

سلام علیکم

کم کم داره پرونده سال 92 با همه خوبی ها و بدی هاش بسته میشه و کلی پستی و بلندی با کلی خاطرات تلخ و شیرین توی ذهن هامون نقش بسته ، ایشاالله که بلندی ها و خاطرات شیرینش توی زندگی هاتون بیش از بقیه موارد بوده باشه ..

البته این سال عوض شدن چیز خاصی نیست و هر روز ما شماره اش عوض میشه ، هر ماه ما شماره اش عوض میشه و هر سال هم شماره اش عوض میشود ولی چون این سالی یک بار است تفاوت دارد ... چون بهار می آید و فصل تغییر و شکفتن است کمی برایمان فرق دارد وگرنه که روز همان روز است و زندگی ادامه همان زندگی ..

اما باید از طبیعت درس آموخت و کمی تغییر کرد و شکفت ..

سال 92 برای من سالی پر از درس ، پر از تغییرات و عنایات بوده شکر خدا که شکرش را نمیتوان به جای آورد .. البته معمولا دعب من این است که تلخی ها را فراموش میکنم و اصلا در خاطرم نمی ماند ...

و اما دنیای مجازی در سال 92 برایم خاطرات خوبی بر جای گذاشت که امیدوارم در سال جدید بهتر از پیش و بالنده تر باشم در این محیط .

و اما سال 93 را آرزو میکنم که سال ظهور مهدی فاطمه (عج) و منتقم خون و سیلی مادرش باشد و سالی پر از برکت و سلامتی و خوشی برای شما و ان شاالله مکرر زیارت قبور ائمه علیه السلام نصیبتان گردد.

در نوروز که به دیدار اقوام میروید هم حرمت ایام فاطمیه را نگه دارید و هم در دیدارتان قاتلین حضرتش را لعن نمائید.


ان شا الله بر فرض حیات فردا عازم راهیان نور هستیمدوکوهه

سال تحویل دوکوهه ، حسینیه شهید همت..

ان شاالله دعا گوی همه دوستان هستم ..

شما هم برای ما دعا کنید ..

.

.

.


از دوستان خواهشی دارم :

در این مدت برداشتشان را نسبت به این جانب ، نه تعریف کردن ، صرفا برداشتشان را از شخصیت و نوشته هایم برایم مکتوب کنند ، اگر انتقادی ، یا پیشنهادی راجع به خودم یا وبلاگ فانوس جزیره دارید منتظر و خوشحال میشوم .

عاقبت همه مان ان شاالله ختم بخیر شود .