سلام به همگی دوستان

این اولین مطلبی هست که امروز رو این وبلاگ میذارم

از بابت چند دقیقه تاخیر عذرخواهی میکنم

خدا:

عالم ز برایت آفریدم, گله کردی

از روح خودم درتو دمیدم, گله کردی

گفتم که ملائک همه سرباز تو باشند

صد ناز بکردی و خریدم, گله کردی

جان و دل وفطرتی فراتر ز تصور

از هر چه که نعمت به تو دادم, گله کردی

گفنم که سپاس من بگو تا به تو بخشم

بر بخشش بی منت من هم گله کردی

با این ک گنه کاری و فسق تو عیان است

خواهان توام, تویی که از من گله کردی

هرروز گنه کردی و نادیده گرفتم

با اینکه خطای ندیدم, گله کردی

صدبار تورا مونس جانم طلبیدم

از صحبت با مونس جانت, گله کردی

رغبت به سخن گفتن با یار نکردی

با اینکه نماز تو خریدم, گله کردی

بس نیست دگر بندگی و طاعت شیطان؟؟؟؟

بس نیست دگر هرچه که از ما گله کردی؟؟؟؟

از عالم و ادم گله کردی و شکایت

خود باز خریدم گله ات را, گله کردی



ان شالله از هفته های بعد مطالب بهتری را به شما دوستان ارائه بدهم...

یاحق