به نــــام خدای شیعه...}

دلی دارم 14 گوشه دارد×

هر 14 گوشه اش برای خودش دنیایی دارد.

از کدام دنیای دلــم بگویم براتــ؟





❤از آن پیامبر خاص خــدا بگویم...

از آن گنبد سبز مدینه چه بگویم که با دلم گره ای خورده بسیار محکم و دوست داشتنی×××!

❤از امیر مومنان چه بگویم ...

از آن شیر مرد خــدا،از آن 25 سال سکوت چه بگویم؟؟؟×××

❤یـــا زهـرا....

از مادر پهلو شکسته چه بگویم...

از مادری که فقط 18 سال داشت!!!!از مادر گمنامم....××× ***

❤از بقیع دلم چگونه بگویم که 4 در گرانبها در ان قرار دارد و چه مظلوم...

آه×××!!!

❤یا اباعبدالله....یا حسین بن علی***

در کربلای دلم که هر روز شور و غوغایی برپاست،

مگر این کربلای دل بی حسین آرام میگیرد.........؟؟×××

❤از رضوی دل...

از رئوفی و غریبی آقا امام رضا چه بگویــم؟

آه که دلم ساعت 8 میشود بی تــاب میشود بی تاب یار!بی تابــ نقاره ه×××ا!!!

❤دلم گوشه ای غریب و تنها دارد که اسمش کاظمین است

و در آن دو باب الحوائجی هستند که از کریمی آنها هرچی بگویم کم گفته ام!×××

❤از صفا و آرامش در سامرا چه بگویم ؟؟

چگونه بگویم از آن امامانی که چقدرررر مظلوم آنجا آرمیده شده اند ..×××

❤این تکه از دلم گوشه ندارد میدونی چرا؟؟؟

چون نمیدونه صاحبش کجاست،امامش کجاست؟

درمانش کجاست؟

چکار کند خب عاشق است اما نمیدونه معشوقه اش کجاست!

همیشه مضطرب استـــ و منتظر و همیشه تنهــا!!!×××

 

❤اللهم عجل لولیک الفرج به حق دل بی صاحب شیعه....***}

 

 دل نوشته با قلم:بنده حقیــر:✘یــــآ حســینــــ {پــاســــבار سنگــر}