بسم رب الشهدا....

قبل از عملیات کربلـــای 8....

عکس و تصویر سید احمد پلارک شهیدی که مزار پاکش بوی عطر می‌دهد. مزار شهید سید احمد پلارک ...

 


 

با گــردان رفته بودیم مشهــد.

یک روز صبح دیدم سید احمد از خواب بیدار شده ولی تمام بدنش میلرزد.

گفتم:«چی شده؟!»

گفت:«فکر میکنم تب و لرز کردم.»

بعد از یکی دو ساعت به من گفت امروز حتما باید بریم بهشت رضا

اتفاقا برنامه آن روز گردان هم بهشت رضا بود.

از احمد پرسیدم چی شده که حتما باید بریم بهشت رضا

با اصرار من تعریف کرد:» دیشب خواب یک شهید را دیدم که به من گفت

تو در بهشت همسایه منی من خیلی تعجب کردم

تا به حال او را ندیده بودم

گفتم تو کی هستی و الان کجایی؟!

گفت:« من در بهشت رضا هستم»

احمد آن روز آنقــدر گشت تا آن شهید را که حتی نام او را نمیدانست

پیدا کرد و بالای مزار آن شهیـــد با او حرفـــ زد.

شهید سیــد احمد پلــارکـــ....

دل نوشتــ:شهــدا از این دنیا دوستان خود را انتخاب میکنند ، مبادا جا بمونی از قافله رفاقتـــ با شهـــدا.

التماس دعــا

در پناه حق

یا زهرا{س}