اینو بخونید:



ححت الاسلام پناهیان

امتحان برای این است که عاشق ملاقات خدا شویم/خدا امید ما به هر چیزی را قطع می‌کند تا به کسی جز خدا دل نبندیم/کثرت شکایت‌ از عشق‌های شکست‌خورده به خاطر بی‌خبری از این قاعده است/اولین ویژگی امتحانات الهی، تناسب با توانایی‌های ماست/ معمولاً دربارۀ مقدار طاقت‌مان اشتباه می‌کنیم/ابلیس همیشه می‌گوید:«نمی‌توانی!»

خداوند قرار است از شما امتحان بگیرد و خودش می‌داند طاقت و ظرفیت شما چقدر است، پس خیال شما از این بابت راحت باشد که امتحان به قدر طاقت است. لذا وقتی مقداری سختی به سراغتان آمد، مطمئن باشید که حتماً ظرفیت تحمل این‌مقدار سختی را داشته‌اید و الا خدا این سختی را به شما نمی‌داد/به همین دلیل، یکی از راه‌های تشخیص مقدار ظرفیت و طاقت خودمان، شدت امتحانات الهی از ماست

هدف دیگر امتحانات الهی رشد و به فعلیت رساندن استعدادهای انسان‌ است/ کسانی که دنبال کاهش ظرفیت انسان‌ها هستند، بوی ابلیس می‌دهند/ برخی می‌گویند: «باید در احکام زن و مرد در اسلام، تغییراتی ایجاد شود، چون زن‌ها ظرفیتش را ندارند!»، در حالیکه خدا از هیچکس امتحان بیش از ظرفیت نمی‌گیرد/ ابلیس همیشه می‌گوید: «نمی‌توانی!» ولی امام حسین(ع) می‌گوید: «می‌توانی»*

*از tsalehen.blog.ir


بی ربط با امتحانای پایان ترم این کجا و آن کجا، به هرحال

 بابت نبودن ها عذر میخوام امتحانات پایان ترم و کلــــی درگیری!

یه خط نوشتم دیدم بازم دارم تعریف میکنم از بچه های وب گفتم اینبار از بازدیدکنندگان محترم بنویسم 

خب من که قلمم در حدی نیست که بشه یه برداشت + از پستم باشه بابت همه وقتی که میذارید،

اما میتونم انتخابی داشته باشم که حداقل یه + داشته باشه!حتی یه نکته!

هرچند اصولا تصویر نوشته ها رو بیشتر قبول دارم من باب تاثیر گذاری

صد در صد " این تصویر"  بهتر از حرفهای منه!