یکــ جــا روضه هستــ بروید و بنشینید و گریه کنیــد..../


کربلا,امام حسین,عاشورا

حبیب بن مظاهر را در خواب دیدند به او گفتند:با این مقامی که داری چه آرزویی داری؟!

حبیبــ گفت:{{آرزو دارم زنده بشوم
و به مجالسی که ذکر مصیبت حضرت اباعبدالله الحسین {ع} را میکنند

 بروم و بنشینم و در مصیبت گریه کنـم.}}


میگویند:کسی که گریه کند یا بگریاند ،
مثل منبری ها که روضه میخوانند و مردم را به گریه می اندازند یا فردی که {تباکی} کند
 یعنی گریه ات نمیاد دستت را جلوی چشمت بگذار به این عمل تباکی میگوند.
بهشت بر آنهــا واجب میشود../

آیت الله خوانساری با آن همه علمی که داشت باز هم ترس از خدا داشت و میگفت:
من دست خالی هستم و فقط به یک عملم خیلی امید دارم و آن این است
 که هرجا که روضه بود میرفتم و مینشستم و بر مصیبت امام حسین {ع} گریه میکردم.../

برگرفته از کتـــآبــ:چهل حدیثــ آیتــ الله مجتهدی تهرانی {ره}


دل نوشتــ:این سخنان ی دنیـا حرفه../دوستــآن فانوس جزیره گر اشکــ چشمی آمد التمــاس دعــا.

دل شکسته ام نوشتــ:
کاری دارم که گره خورده دعــا کنید برام/التماس دعا/به دعای شما دوستان دل پاک ان شا الله گره کارم باز بشه....


به امیــ حق
یــا زهــرا{س}