سال قبل نزدیک محرم بود

رفتم پیش چند تا از رفقا حال و احوال کردیم ، تخته وایت برد پشت سر رفیقم رو دیدم یه طرحی کشیده بود روش ، به شوخی گفتم این همه هنر داری به چه درد ما میخوره؟ این همه طراحی و لوگو اینا پس ما چی؟

ما نشستیم و مشغول صحبت شدیم ، او ایستاد و طرحی که روی تخته کشیده بود رو پاک کرد

گفتم اِ خیلی قشنگ بود که ، گفت چی دوست داری؟ گفتم والا ما محرم ها یه جمله ای رو پشت پیراهن روز عاشورا و برای موتور میزنیم ، با این یه طرحی برای ما در بیار ماندگار ..

ما مشغول صحبت شدیم با باقی دوستان و او شروع کرد

شد این :

گفتم خیلی قشنگ شد ولی این رو تابلو است  ، من چه طور ببرمش ، چیکارش کنم ، غیر از عکس گرفتن با گوشی که دوربینش خوب نیست نمیتونم کار دیگه ای بکنم

یکم از دور نگاهش کرد و پاکش کرد ، گفتم اِ برای چی پاکش کردی ، گفت الان درستش میکنم.

یکی دیگه کشید که شد این:

گفتم محشره ، خیلی زیباست ولی کاش روی تخته نبود ...

و سهم ما شد دوتا عکس بی کیفیت.


هفته بسیج را بر همه دریادلان بسیجی تبریک عرض می کنم

گزیده ای از بیانات مقام معظم رهبری امام خامنه ای در هفته بسیج سال 1392 :

رها کردن مواضع و عقبنشینىِ منهزمانه در مواجههی با دشمن، از جملهی چیزهایی است که قرآن تأکید میکند که نباید انجام بگیرد؛ در جنگ نظامی و در جنگ سیاسی و در جنگ اقتصادی، در هر جایی که صحنهی زورآزمایی است، در مقابل دشمن باید ایستاد؛ باید عزم شما بر عزم دشمن پیروز بشود، باید ارادهی شما بر ارادهی دشمن غالب بشود؛ و میشود و این ممکن است. در عرصهی هرگونه جهاد و کارزاری، پشت کردن به دشمن و هزیمت کردن، از نظر اسلام و قرآن ممنوع است.

البتّه بسیج به نظر ما محدود در همین تعدادی که در سازمان بسیجند نمیشود؛ خیلیها هستند [که] دلهایشان با شما است، شما را تحسین میکنند، به شما احترام میگذارند، قدر شما را میدانند، در داخل سازمان بسیج هم نیستند؛ آنها هم بسیجیاند. آن کسانی که ارزشهای شما را قبول دارند، به آن ارزشها احترام میگذارند، به زحمات شما، به خدمات شما، به مجاهدت شما احترام میگذارند، آنها هم از نظر ما بسیجیاند. حضور در صحنه یکی از مهمترین کارها است؛ تواناییهای بسیج، تواناییهای کارگشا و گرهگشا است.

امام صادق (علیه الصّلاة و السّلام) به اصحابش میفرمود: جوری عمل کنید در بین مردم که هر کس شما را میبیند، بگوید اینها یاران امام صادقند،  رحمت خدا بر امام صادق، مایهی تحسین برای ما بشوید. رفتار یکایک عزیزان بسیجی، شما جوانها، شما عناصر پاک، شما دلهای پاکیزه و روشن، رفتار یکایک شما با آحاد مردم - که خیلیهایشان همانطور که گفتم به معنای واقعی کلمه بسیجیاند - باید جوری باشد که بگویند اینها پرورشیافتگان نظام اسلامیاند؛ مایهی جلب محبّت، مایهی جلب احترام برای نظام اسلامی و برای جمهوری اسلامی.

امروز بسیج مایهی ابّهت نظام است، مایهی افتخار نظام است.


ایام سالگرد شهادت شهید بزرگوار محمد حسین مرادی است. تشییع پیکر محمد حسین مرادی

شهید مدافع حرم که سال قبل همچین ایامی به فیض شهادت نائل آمد.

توفیق شناخت شهید قبل از شهادتش میسور نشد. اما بعد از شهادت ایشان توفیق شناخت کم و بیش شهید صورت پذیرفت.

شهید در سوریه و در نزدیکی حرم حضرت زینب سلام الله علیها شهید شدند. به زبان عربی کامل مسلط بودند. برای محرم سال قبل شهید بزرگوار پرچم گنبد حضرت زینب را عوض کرده و پرچم مشکی نصب نمودند که عکسی که معروف است و احترام نظامی گذاشته است پس از نصب پرچم ایشان است .

بعد از شهادت دوستانش میگفتند خادم حرم میگفت نمیدانیم چطور ما را راضی کرد که گذاشتیم برود بالای گنبد معمولا به کسی اجازه نمی دهیم.

چهارشنبه سال شهید در معراج شهدا بود. در پست های جداگانه مطالب یادداشت شده درج میشه ، مراسم با حضور 6 شهید گمنام برگزار شد. حدود سه ساعت پائین پای 6 تا شهید صفا کردیم.

روحش شاد.


دلم میخواد از اینجا کوچ کنم یه جایی که کسی نشناسه منو ، اینطور شاید بهتر باشه ، اینطور شاید بیشتر و راحت تر بتونم خیلی از حرفها رو برای خودم مکتوب کنم