مقدمه

سلام خدمت همه دوستان گرامی

مدت کوتاهی است که در فکر کوچ کردن به دیار جدیدی بودم که هم محیط بهتری و هم امکانات بهتری داشته باشد که پس از بررسی های لازم این محیط را بهتر از بلاگ های دیگر دیدم و عضویت خود را ثبت و با همان نام قبلی یعنی (فانوس جزیره) وبلاگ را و با همان دامنه ثبت نمودم . انشاالله از این پس در این محیط به روز خواهم شد و از همه دوستان که به اینجانب محبت دارند درخواست مینمایم آدرس وبلاگ اینجانب را در قسمت پیوند های وبلاگ خود اصلاح نمایند . برخی از پیوند های وبلاگ قبل به این وبلاگ منتقل شده است و سعی کردم همه را اضافه کنم اگر وبلاگی از قلم افتاده است اعلام تا اضافه شود .. البته این وبلاگ قانون های جدیدی دارد که به شما توصیه میگردد آنها را مطالعه نمائید .

درضمن از این پس اطلاع رسانی این وبلاگ درخصوص به روز رسانی فقط از طریق پیامک میباشد که درخواست عضویت در سامانه پیامکی این وبلاگ را خدمت همه دوستان عزیز خواستارم .

با تشکر

موفق و پیروز و سربلند باشید




تفکر نوشت :

مطلب های زیادی در دفترچه نوشتم که توی وبلاگ بزارم و روز به روز هم به آنها اضافه میشه ولی امروز صحنه جالبی دیدم .. توی خیابان کارگر داشتم پیاده می آمدم سمت جنوب خیابان دیدم پشت ایستگاه اتوبوس جمعیت تقریبا پنجاه نفری ایستاده فکر کردم صف چیزی است از دور نزدیک تر شدم فکر کردم کسی معرکه گرفته .. آمدم  نزدیکتر دیدم یه دزد گرفتن و همه دورش جمع شدن تا پلیس بیاد .. عبور کردم ...

کمی تامل و تفکر :

پیش خودم گفتم اگه خدا میخواست توی طول روز مچ ما ها رو سر گناهانی که انجام میدیم بگیره یا فرشته هاش اینجوری دور ما جمع میشدن و آبروی ما رو میریختن چی میشد ... که این اومد توی ذهنم : غفلت از یار گرفتار شدنـــــــ هم دارد ...