تفکر نوشت :

صبح زود قبل از باز شدن مغازه ها از بازار عبور می کردم ،‌ سرگذری افرادی را دیدم که جهت حمل بار مردم بر روی دوش خود با شیئی مخصوص ایستاده اند (اصطلاحاً به این افراد حمال می گویند) و منتظر اند بار مردم را حمل نمایند و به مقصد برساند و کمک حال آنان باشند و درآمدی کسب نماید ...

تفکری کردم ..

سهم من در بار دیگران چیست؟ چقدر بار دیگران را به دوش می کشم؟ و چقدر گناه دیگران به گُرده من است تا حمل نمایم ،‌ وای بر حال من که در اکثر اعمال خود بار دیگران را حمل می نمائیم و مانند این فرد گاهی و خیلی وقت ها منتظر می مانیم تا بار دیگران را حمل نمائیم و گناهی انجام دهیم ...

وای بر من .. وای بر من .. وای بر من ...


شکر زیارت علی ابن موسی الرضا علیه السلام را چگونه می شود کرد ؟

ایشاالله همه دوستان و آشنایان که اینجا می آیند نظر می گذارند یا نمی گذارند ، التماس دعا گفته بودند یا نگفته بودند به زودی در حرم باشند ...

الحمدلله خوب بود همه چیز ولی یه چیزی بود که ایشاالله همیشه بیش از پیش باشه شلوغی حرم بود ،‌ بسیار شلوغ بود