سلام

خیلی وقت‌ها به این فکر می‌کنم که مرد به کی میگن؟

ایام ولادت حضرت ابوتراب که میشه و بیشتر به واژه روز مرد و پدر پرداخته میشه بیشتر به این فکر میکنم

البته جایگاه پدران زحمت کش که خدا همه پدرها رو برای فرزندانشون حفظ کنه محفوظ

به نظر شما مرد به کی میگن

مثل منی که صبح میرم سرکار و عصر میام و حوصله بازی با بچه‌ها رو ندارم دیگه

یا فقط دایره فکری و عملیم به خانواده خودم ختم میشه

در ذهن بچه تا کمی بزرگتر بشه پدر ستون هست

تکیه گاه

امید

هر مشکلی براش پیش بیاد یا با کسی دعواش بشه میگه به بابام میگم

.

دیدید وقتی بچه آدم بستنی میخوره یه بچه دیگه نگاه میکنه به بستنی خصوصا با حسرت آدم کمی خجالت میکشه

همسایه ما یه بچه داره که آقای همسایه چند ماهی است بخاطرشرایط کاری یه کشور خارجی هست

این بچه رو که من میبینم سعی میکنم به بچه‌های خودم محبت نکنم حتی با کلام

حتی با گرفتن دستشون 

تازه این پدرش به زودی برمیگرده

.

مردتر اونهایی هستند که رفتند تا ماها با خیال راحت بخوابیم

بچه‌هایی که سایه پدر رو ندارند دیگه

من آب میشم از درون جلوی اینا

.

پیشاپیش ولادت حضرت ابوتراب علیه‌السلام و روز تکریم مقام پدر و مرد برهمه همراهان عزیز مبارک باشه خصوصاً اونهایی که پدر هستند و اینجا حضور دارند.