سلام علیکم

 

ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین سلام الله علیه و آله را خدمت امام زمان ارواحنا لترابه مقدمه الفداء، و همه عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت، تسلیت عرض می کنم...

ان شاء الله هر کسی که دلش با امامه، دم آخر هم سرش رو دامن امام باشه و دم حوض کوثر، کنار امیرالمومنین بشینه...

عرضم به حضورتون که دیشب داشتم فکر می کردم چه مطلبی امروز بنویسم...روز اول محرمه...با این شرایطی که هست....تازه روز توسل به حضرت علی اصغر سلام الله علیه هم هست...

در جائی -که یادم نیست کجا بود- می خوندم که یه بنده خدائی میره کربلا و چهل شب دعا می خونده....شب آخر امام را در خواب می بینه که امام می فرماید اگه همون اول به علی اصغر متوسل شده بودی، کارِت حل بود...

در یه جای دیگه هم می خوندم که یه نفر به امام صادق سلام الله علیه و آله عرض کرد: "این دم مقتول، کیه که در دعای ندبه میگیم این الطالب بدم المقتول بکربلا؟" امام فرمود: "علی اصغر....چون همه شهدای کربلا، یه رجزی خوندند، یه شمشیری زدند، ولی علی اصغر هیچ کدوم از این کارها را نکرد..."

خلاصه داشتم به این موضوع فکر می کردم... تا اینکه با خودم گفتم تفسیر سوره فجر را بخونم...قبلا هم راجع بهش خونده بودم ولی قرآن، طوریه که هربار یه مطلب جدید ازش می فهمی...تفسیرها را خوندم ولی یادم بود که یه تفسیری هم از سوره فجر خونده بودم که متفاوت بود ولی یادم نمیومد کجا خونده بودم...دوباره گشتم و رسیدم به تفسیر حاج آقا عالی حفظه الله و دیدم ایشون هم اشاره کردند به اون موضوع...نتیجه این شد که  اینجا را ببینید و لذت ببرید

 


پی نوشت1:

برای سلامتی و فرج امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و شهید شدن همه مون صلوات

 

پی نوشت2:

یه بنده خدایی تعریف می کرد که بیماری داشته که ایشون ظاهرا علائم کرونا داشته ،میره بیمارستان و میگن نخیر اینطور نیست و مبتلا نشدی....وقتی برمیگرده یه بیمار کرونایی را جلوی چشمش می برن، با اون دم و دستگاه...ایشون از ترسش سکته می کنه و فوت میشه!

 

داشتم فکر می کردم که ما از ترس کرونا گرفتن، هی مراقبیم، کرونای نامرد که همه چی را تحت الشعاع قرار داده...غافل از اینکه فتنه پشت فتنه، داره ایمان ها را آلوده می کنه....خدا را قسم بدیم به علی اصغر، اللهم ثبت اقدامنا علی دینک و علی سبیلک....

 

پی نوشت3:

خیلی نوشتنم نامنظم شده....بخوانید توفیقاتم کم شده...از این بابت صمیمانه عذرخواهم...لطفا برای رزمنده حقیر هم دعا کنید...

 

پی نوشت4:

ما ملت امام حسینیم....

 

پی نوشت5:

روز پزشک را به اهلش، صمیمانه تبریک میگم....