-بَه....سلاااام، حالت چطوره؟

-خوبم خدا را شکر

- چه خبر؟

این مکالمه ای معمول بین اکثر ماهاست...

"چه خبر؟"

 

خبر اینکه:

"ولایه علی بن ابیطالب حصنی، فمن دخل حصنی، امن من عذابی"

 

نمی دونم چقدر خطبه غدیر را خوندید...اما سرتاسر خطبه، به این مطلب اشاره داره که همه قرآن، راجع به ولایت علی و فرزندانش صحبت می کنه....

بزرگی می فرمود: در آخر سوره نباء می فرماید: "إِنَّا أَنذَرْنَاکُمْ عَذَابًا قَرِیبًا یَوْمَ یَنظُرُ الْمَرْءُ مَا قَدَّمَتْ یَدَاهُ وَیَقُولُ الْکَافِرُ یَا لَیْتَنِی کُنتُ تُرَابًا ﴿٤٠﴾"

خودمونیش میشه اینکه حواست باشه بهت هشدار دادما....نشی مثل اون کافری که آرزو کرد ای کاش خاک(تراب) بودم..

خب این خاک یعنی چی؟

یکی از القاب علی علیه السلام، ابوتراب هست...

گرفتی مطلبو؟

تراب بودم یعنی ای کاش شیعه علی بن ابیطالب بودم....

 

"الحمدالله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیرالمومنین علی بن ابیطالب و الائمه المعصومین علیهم السلام"

 


پی نوشت 1:

برای سلامتی و فرج امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفداء و عاقبت به خیری همه مون صلوات

 

پی نوشت 2:

بلاگ همچنان اجازه ارسال فایل را نمیده!

 

پی نوشت3:

روز خبرنگار بر اهالی خبر مبارک باد...عید غدیر هم بر همه شما مبارک

 

پی نوشت4:

18 مرداد، گرامیداشت شهدای مدافع حرم هم هست...سالروز شهادت محسن حججی....

خطاب به پسرش گفت: "نامت را علی گذاشتم که مولات بشه علی..."

 

پی نوشت5:

اینو گوش بدید و کیف کنید