طرف به رفیقش میگه: "ببین اگه رفتی کارنامه تو بگیری، برای منم بگیر منتهی اگه تجدید آورده بودم رمزی بگو که کسی متوجه نشه"

رفیقش گفت: "باشه، فقط چطوری بگم؟"

گفت: "اگه مثلاً یه تجدید آورده بودم بگو سلیم بهت سلام رسوند. اگه دو تا تجدید آورده بودم بگو سلیم با برادرش سلام رسوند"

گفت: "باشه"

خلاصه رفیقش رفت و کارنامه را گرفت و زنگ زد به ایشون...گفت:"فلانی خانواده سلیم همگی سلام می رسونند"(لبخند)

 

داستانش شاید بی ربط بود ولی الان که همه بیشتر وقتمون را در خونه هستیم، بیشتر مطالعه و تحقیق کنیم...حتی روی همون حوزه کاریمون هم که شده مطالعه کنیم...یادمون نره که ما باید قوی بشیم...

کار هنری می کنیم، ارتقاءش بدیم...کار فنی می کنیم، پیشرفته ترش کنیم...مبادا بعداً سلیم ها بیان سلام برسونند ها(لبخند)

تا فرصت داریم، خودمون را قویتر کنیم...

یادمه در خاطرات یه بنده خدا می خوندم که در زندان انفرادی میفته...بعد به جای اینکه زانوی غم بغل کنه، هر روز ورزش می کرده طوری که وقتی از زندان خارج میشه، بدنش کاملا ورزیده بوده...

می خوام عرض کنم فرصت ها را غنیمت بشماریم....

تلاش کنیم و توکل...که به قول حافظ علیه الرحمه:

"تکیه بر تقوا و دانش در طریقت کافری است

راهرو گر صد هنر دارد، توکل بایدش"

 

عکس:

جزوه های دانشجوئی خواهرم...

داشتم فکر می کردم چه التماس ها که در پس جزوه های دانشگاه پنهانند...آخرهای ترم، دم مغازه های زیراکسی دانشگاه..."تو رو خدا میشه از جزوه ت یه کپی بگیرم؟"(لبخند)

 

 


پی نوشت 1:

برای سلامتی و فرج امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفداء و عاقبت به خیری همه مون صلوات

 

پی نوشت2:

این آیه را بنویسید و بزنید بالای در خونه تون...ان شاء الله هیچ کدوم مریض نشید...

"فالله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین"

بدیهیه که بهداشت را باید سفت و سخت رعایت کرد...

 

پی نوشت 3:

بابت تاخیر امروزم صمیمانه عذرخواهی می کنم

 

پی نوشت 4:

الان که اعتکاف تعطیله، با این حال میشه روزه هاش را گرفت...کسانی که می توانند روزه بگیرند التماس دعا...

 

پی نوشت 5:

ولادت امیرالمومنین علی بن ابیطالب سلام الله علیه و آله را تبریک عرض می کنم...

دارم فکر می کنم چه حکمتیه در مصاف روز پدر و ترس از کرونا...

 

پی نوشت 6:

سایت فرادرس، یه سری آموزش رایگان گذاشته...می تونید استفاده کنید