سلام علیکم

 

احوال شما؟

ان شاء الله خوب و سلامت باشید

 

دهه فجرتان مبارک باد

الان که دارم می نویسیم ساعت 1:02 بامداده

چند هفته پیش، همین لحظات نمی دونم به چی فکر می کرده؟ درست همین لحظات...

یه بنده خدایی می گفت گفته بود که به مقتلم میرم....

گفتم عجیب هم نبوده...

شهدای معمولی هم می دونستند کِی شهید میشن...حتی طرف، شیرینی شهادتش را خودش پخش می کرده....چه برسه به چنین شخصی...

ساعت شد 1:12

سعی دارم راس ساعت تموم کنم...

 

دیروز اینو، خانه طراحان انقلاب اسلامی پخش کرده...پشت صحنه طراحی تابلوی خیابان ولی عصره...

 

 

 

ساعت شد 1:15

 

بچه ها، از شرکت در ختم قرآن جا نمونید...

عجله م نمی دونم برای چیه؟!

انگار بار دیگر حاجی را می خوان بزنن!!

از دیروز مطالب شهدای محله مون را مرور می کردم...قراره برای بار چندم توی مسجد با بچه ها بشینیم راجع بهشون بحث کنیم...تا یادمون نره هدف چی بود....

یک دقیقه دیگه....

 

"راضی نیستم کسی که با امام و انقلاب، زاویه داره در تشییع جنازه ام شرکت کنه"...شهید جواد اسدی...

 

 

و تمام....

ساعت 1:20

صلوات


پی نوشت1:

الله الکبر....همین الان، یعنی راس ساعت 1:20، یه پیام اومد روی گوشیم!!!

خدا این ایرانسل را از ما نگیره(لبخند)

"مشترک گرامی، اینترنت شما رو به اتمامه!!"

 

دوستانم شهید گمنامند

نام من شد بسیجی فعال!!

 

 

پی نوشت2:

برای سلامتی و فرج امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفداء و عاقبت به خیری همه مون صلوات

 

پی نوشت3:

ای دشمن...ما را از میکروب نترسان که همه می آئیم...هم برای جشن انقلاب و هم برای رای دادن...ما ملت همیشه در صحنه ایم...."ما ملت امام حسینیم"....والسلام