سلام علیکم


به اولین روز از فصل تابستون امسال خوش اومدید...

از امروز رسماً تابستون شروع میشه(لبخند)

اون موقع ها که مدرسه می رفتیم، به محض اینکه تابستون شروع می شد کیف دنیا را می کردیم...حالا انگار قراره چه اتفاقی بیفته(لبخند)

و البته تلویزیون هم این اشتیاق را تشدید می کرد...

ببنید لطفا

هنوز هم وقتی تابستون میاد، این شعر را می خونم(لبخند)

به هر حال بچه های تابستون، تولدتون پیشاپیش مبارک...

حرف از ریتم و شعر و اینها شد...نمی دونم شما هم اینطوری هستید یا نه؟ یعنی کافیه یه صدای موسیقیائی به گوشم برسه...تا شب مدام با خودم تکرار می کنم(لبخند)

یادمه یه بار، سوار ماشین یکی از رفقا بودم و ایشون یه آهنگ عجیب غریبی گذاشته بود که خواننده ش مرتب می گفت "خب به درک!"

آقا ما را میگی...حالا شعر را بلد نبودم که...ولی تا شب هی رفتم و اومدم، گفتم "دینگ دینگ، خب به درک، دینگ دینگ خب به درک!"

این دینگ دینگ گفتن ها همون ریتم آهنگه که شعرش هم بلد نبودم(لبخند)

هیچی...فقط به این رفیق شفیق، فحش دادم(لبخند)


تفکر نوشت:

وَلَا یَصُدَّنَّکُمُ الشَّیْطَانُ ۖ إِنَّهُ لَکُمْ عَدُوٌّ مُّبِینٌ ﴿٦٢


خلاصه که گوشِت بدهکار حرف شیطون نباشه...