بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
سلام دوستان
انسان یک موجود دو وجهی هست، یک جسم و یک روح، تنها در صورتی میتونیم بگیم که دین و آیین ما کامل هست که هر دو وجه زندگی انسان با عمل به دستورات دین کامل بشه، اگر اسلام تنها به روح توجه داشت و براش مهم نبود که چه اتفاقی برای جسم می‌افته پس میشد مسیحیت تحریف شده ای که الان هست با کمی تفاوت در رسومات مذهبی...زیاد نمیخوام کش بدم این بحث رو که همه میدونیم...
همه میدونن که اصولا مذهب برای پرورش و احیانا درمان روح میباشد( فارغ از اینکه اون مذهب حق هست یا نیست)، اگر اسلام دین کاملی هست، پس دستوراتی برای پرورش و درمان جسم هم داره...

اصلا بذارید من یه جور دیگه این مسئله رو بگم، دین اسلام میگه فلان گناه رو نکن بجاش فلان عمل خوب رو انجام بده ( با فرض اینکه اون عمل ها صرفا مسائل روحانی بوده)، دلیل این امر و نهی هم سلامت موندن روح از بیماری ها و همچنین رشدش هست... حالا یکی اومد و اون عمل گناه رو انجام داد و روحش رو آلوده به گناه کرد... آیا اسلام میگه نه دیگه چون من بهت گفتم و تو عمل نکردی دیگه نمیتونم برات کاری کنم؟ یا میگه حالا که حرفمو گوش ندادی و مریض شدی بیا این کار رو انجام بده( توبه) و از این مریضی که توش گیر افتادی رها شو؟ مسلما جوابتون گذینه دوم هست...
حالا واقعا فکر میکنید، دینی که کامل هست و برای جسم هم برنامه هایی رو ارائه داده مثل روح، امر و نهی میکنه ولی راهی برای درمان بیماری های جسم ارائه نمیده؟
 تمام امر و نهی ها و راهکارهای ارائه شده در دین چه مستقیم چه غیر مستقیم در بطن اعمال دیگر بهش میگن طب اسلامی...
یکی از دوستان بهم گفت، طب اسلامی هیچ نوع طب دیگه ای رو قبول نداره و فقط میگه من خودمو قبول دارم و اینکه تمام بیماری هارو درمان میکنم...
بزارید جواب رو به شکل یک سوال بدم
یک شخصی رفته پیش حضرت رسول یا یکی از ائمه، و گفته آقا جان من فلان بیماری رو دارم به نظر شما من چیکار کنم؟ حضرت میگه من بلد نیستم منتهی برو پیش فلان عالم یهودی اون بلده... به نظر شما چقدر این موضوع میتونه واقعی باشه؟ چند درصد چنین داستانی رو که خودم ساختم میشه با عقل جور دونست؟
خب چطوری میگیم دین اسلام برنامه آینده انسان، زمانی رو که هیچ امام یا پیامبری حضور اشکار نداره رو چیده، و اونهارو دست تنها نذاشته ولی اینجا که میرسه میگیم نه اینجا اطلاعات نیست...
دین اسلام همونجور که ادیان دیگه رو قبول داره( که نداره )همونجور هم طب های دیگر رو قبول داره...
حالا یه بحث دیگه هم وجود داره، در زمان غیبت مگر ما پیش هر ننه قمری میریم برای دریافت دین؟ هر کسی که چهارتا کانال تلگرامی رو خونده رفته برای خودش مرکز طب اسلامی باز کرد و قشنگ زد به کمر آبروی طب اسلامی...
خب من خیلی حرفا داشتم که دیگه ادامه نمیدم! خوشحال میشم نظراتون رو زیر پست بخونم...
التماس شدید دعا دارم 
موفق و موید باشید