می خواستم برم یه سری وسایلی که مربوط به کارم بود را بخرم...اصلا حوصله نداشتم...یهو دیدم سر از گلستان شهدا در آوردم...
عجب...وسط هفته اینجا چه می کردم؟!! اونم تو اوج کار...
یه گشتی زدم ....
می خواستم مطلبی بنویسم...نه خودکاری داشتم و نه کاغذی...
اصلا هم لذت بخش نیست با گوشی بخوای بنویسی...اونم موقعی که حوصله نداری....
اصلا زمانی که حوصله نیست باید برای خودت باشی و بس....چون حوصله بر میشی برای دیگران....
خلاصه رفتم یه قلم و کاغذ بخرم که دیدم فروشنده از این برچسب ها داره قیچی می کنه....تا دید دارم نگاه می کنم گفت بردار...رایگانه!!
خندیدم....خودش چند تا برداشت و داد دستم....
یه نگاه کردم....


دیدم معما حل شد....

"هر گاه گناهان بنده ای زیاد شود و عملی که آن گناهان را بپوشاند، نداشته باشد، خداوند او را به غم و اندوه مبتلا کند، تا کفاره گناهانش شود."
امام صادق سلام الله علیه و آله
اصول کافی(ط-الاسلامیه) ج2 ، ص 444 ، باب تعجیل عقوبه الذنب، حدیث 2


پی نوشت1:
بابت تاخیرم صمیمانه عذر می خوام...


پی نوشت 2:
اگه از این برچسب ها دوست دارید، این فایل را می تونید پرینت بگیرید منتهی روی کاغذهای برچسب دار