۱. دخترا میخوام ی مطلبی را که حائز اهمیت خواهرانه [شما حساب کنید مادرانه]  خدمتتون عرض کنم😉

۲. و تمامی نظرات برامون قابل احترام، پس باهم مهربان باشیم.

با سلام و صلوات میریم ادامه مطلب  


سن ازدواج به هر دلیلی که هست بالا رفته  این روزها(دلایل مربوطه مورد بحث نیست اینجا) قبول! دختر ما در آستانه سی، سی و یک دو میره خونه بخت درست!

خوب دخترمن  این خیلی بَده زِشه(لبخند) که تو هنوز بلد نیستی یک لیوان آب گرم کنی، لباس اتو کنی یا حتی یک دکمه پیراهن بدوزی (نکات مشابه در خانه داری) بعد که وارد زندگی میشن سویخ سوز اشیدرسوز ناراحات اولارسوز(لبخند) منظور بر اینکه حرفی،حدیثی پیش می یاد اون را میکنید پیراهن عثمان، که فلانی بی خود میکنه به من حرفی بزنه.خوب جان من تا وقتی خونه پدری هستی با تمام مشغله های که این روز ها در عصر حاضر برای خودمون درست کردیم کنار درس و دانشگاه ورزش و... ی وقتی هم بزار خانه داری یادبگیر!!! 

با این استدلال خودت را قول نزن که سه روز میرم خونه مادر شوهر، سه روزم خونه مادرم روز جمعه هم بیرونیم یا میگی به من چه خودش انجام بده مگه من نوکرش هستم پس وظیفه تو در زندگی چی میشه بریزید دور تمام این حرف‌های پوچ را!!!

این نشد زندگی!!!

حالا اون شوهر بدبخت ی فکری به حال شکمش  میکنه چهارتا تخم مرغ درست میکنه باهم میخورید تو به فکر اون بچه ای باش که قرار در آینده به جمع دو نفرتون اضافه بشه گناه داره به مولا علی، حق داره ی مادر کد بانو داشته باشه شما شروع کن به یادگیری نترس بوی قورمه سبزی نمیگیری گرفتی اون با من...




پ.ن۱: به مناسبت ولادت باسعادت امام حسن عسکری(ع) [با کلی تأخیر تبریک] مطلبی را آماده کرده بودم ولی احساس کردم این مطلب بخاطر داغ بودن بازار عقد و عروسی این روزها از اهمیت بیشتری برخوردار است هست (یعنی جمله بندی های من خودش ی داستان جداست) 😂

پ.ن۲: هفته آینده شاید مطلبی در قالب شاید پسرانه منتشر خواهد شد. اگر عمری باقی بود.

پ.ن۳: حالا چرا مادرانه؟! بخاطر اینکه این قبیل صحبت ها را باید مادرها به دخترها بگن ولی این روزها برخی البته، به دخترهایشان گوش زد میکنند که تو مثل من نباش، مثلا من این همه خانه داری کردم چی شد کی فهمید و... تو مثل من گیج نباش!!! 

پ.ن۴: عذر میخوام به صراحت صحبت کردم، ارادتمندم 🌹

در انتها ی نگاهی به گذشته بیندازیم خواندن این پست خارج از لطف نیست.(یکی از راههای حفظ آرامش در خانواده اینکه شما یک کدبانو باشید)


تا پندانه دیگر بدرود 😎