....رضائی(...)

....رضائی(...)

....رضائی(...)

....رضائی(...)

....رضائی(...)

.....

 

داشتم یه نگاهی به مخاطبین گوشی ام می انداختم دیدم چقدر "رضائی" داریم...به حدی که باید علاوه بر اسم و فامیل، یه تاریخچه!! هم جلوی اسمشون بنویسم که بدونم طرف، کدوم رضائیه؟!!

یه بررسی کنی می بینی "رضائی"، خیلی هست....البته برخی هم مشتقات "رضائی" هستند...مثل رضائیان، رضائی پور...

یکی هم بود که تا ابد اسمش با انرژی هسته ای گره خورد......شهید داریوش رضائی نژاد....

(ان شاء الله رهروی شهدا باشیم، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم)

....


داشتم به یکی از رفقا می گفتم چقدر "رضائی" هست اطرافمون ...

گفت" بله، همه ی افراد، "رضائی" هستند مگر اینکه غیرش ثابت بشه!!.."

کلی خندیدم...

گفتم پس با این حساب اگه کسی را نشناختیم، یا فامیلش را یادمون رفت، نگیم ببخشید، شما؟...

که اون طرف هم بگه "رضائی هستم"...

باید بگیم ببخشید آقای رضائی!!...ببخشید خانم رضائی!!..تا نود درصد!! درسته دیگه...

....


شب تولد امام رضا علیه السلام، هر کس یه طوری داشت ارادتش را به آقا نشون می داد...با خودم گفتم همه ی ما "رضائی" هستیم..فقط فامیلمون شاید "رضائی" نباشه...اما مگه میشه ایرانی باشی و دلت هوای امام رضا را نکنه؟!!!

"ای حرمت ملجاء درماندگان

دور مران از در و راهم بده

لایق وصل تو که من نیستم

اذن به یه لحظه نگاهم بده..."