عـاشق که شدی خطا نباید بکنی

حتی به خودت جفـــا نباید بکنی

حالا که شدی چشم به راه مهدی

جز بر فرجش دعـــا نباید بکنی

اللهم عجل لولیک الفرج

خدایا به کرمت در این روزهای پایانی شعبان از ما بگذر ،‌ شتر دیدی ندیدی


ایام امتحانات بود و شکر خدا تموم شد با همه وقت های کمش و نزدیک بودن زمان امتحانات و نزدیک بودن مطالب درس ها به یک دیگر .. اما شکر خدا خوب گذشت ..

ایام امتحانات تصمیم گرفتم کمی از تکنولوژی و وسایل ارتباط جمعی فاصله بگیرم تا با تمرکز بیشتر به درسها برسم و راحت تر فرابگیرم مطالب را ..

گوشی تلفنم را یک روز از خودم دور نگه داشتم تا سراغ پیامک ها و زنگ ها هم نروم .. کمی میخوانی و به خودت استراحت می دهی ،‌ در استراحت سراغ گوشی می روی 34 پیامک نخوانده داری و زمان زیادی از تو را میگیرد تا بخوانی و به برخی پاسخ بدهی اما می خوانی و گوشی را کنارت می گذاری و درس را دوباره شروع می کنی ... اما صدای پیامک ها وسوسه می اندازدت که دوباره سمت گوشی بروی اما مقاومت میکنی در مقابل نفست ... بعد از خسته شدن از درس دوباره سراغ گوشی می روی که صدایش هر زمان تو را به سمت خود دعوت می کرد اما نرفته بودی ، 43 پیام نخوانده داری و بازهم ... صبح از خواب که بلند می شوی باز تصمیم به ادامه خواندن درس می کنی اما قبلش گوشی را نیم نگاهی می کنی و می بینی 38 پیام نخوانده از دیشب تا به حال برایت آمده است ... تازه سراغ کامپیوتر و وبلاگ و سامانه پیام کوتاه ات هم نرفته ای ...

دنیای امروز ما پر است از ارتباط ها که بخش زیادی از وقت ما را همین ارتباطات امروزی گرفته اند اما دل خوشی سابق و صفا و صمیمیت قبل را ندارد ...


از امروز شروع کردم به مطالعه کتاب " شلیک بی گلوله " که به نقش پیامک در جنگ نرم پرداخته است ،‌ که به نوشته ای که چند روز قبل نوشتم و در بالا آورده شده است ارتباط موضوعی دارد که  به کوشش حسن بیات و همکاران جمع آوری ، تهیه و چاپ شده است ... احتمالا پس از پایان مطالعه کمی بیشتر به معرفی کتاب در این وبلاگ بپردازم .


در حال تدارک برنامه اکران فیلمی برای دوستان وبلاگی در مورخ 93/4/17 عصر در لانه جاسوسی هستیم که هنوز این فیلم ارزشی با موضوع دو روز آخر زندگی امیرالمومنین علیه السلام جایی اکران و پخش نشده است. نحوه ثبت نام و نام نویسی برای حضور در روز های آتی به اطلاع دوستان بعد از هماهنگی مکان و مشخص شدن زمان دقیق میرسد ان شاالله . بزرگوارانی که درخصوص همکاری برای اطلاع رسانی به دوستان وبلاگ نویس ارزشی تمایل به همکاری دارند اعلام نمایند.