اومد خدمت امام هادی سلام الله علیه و آله

عرض کرد: "آقا ما راهمون خیلی دوره...چیکار کنیم که شما را بیشتر ببینیم؟"

فرمود:

"هر وقت با ما کار داشتید، کافیه ما را صدا بزنید"

 

 

سلام علیکم

ایام که مبارک...

پیشاپیش ولادت هادی آل محمد امام علی النقی سلام الله علیه و آله بر شما مبارک باشه....

 

عرض کنم که پارسال بود که این روایت را شنیدم...

حالا یادم نیست که ولادت یا شهادت امام بود...ولی خدا می دونه که وقتی این روایت را شنیدم با خودم گفتم واقعا اینطوریه؟...از این شک هائی که ناشی از ایمان کم آدمه...

خلاصه همینطوری یه سلام دادم و خوابیدم...نصفه شب اما یهو بیدار شدم...خدا شاهده که در خواب دیدم که به زیارت حضرت میرم...

اینو فقط برای این گفتم که یه وقت مثل رزمنده روسیاه، شک نکنید به فرموده امام....

 

چند روز پیش این برادر، یه چالشی گذاشته بود و باعث شد یه کم عمیق بشم...یکی از مطالبی که از امام هادی داریم، زیارت جامعه کبیره است...یه کم طولانیه ولی فوق العاده قشنگه...هر بار، وقت کردید یه کم ازش بخونید...صرف مطالعه...حالا بحث ثوابشو کاری نداریم...


پی نوشت1:

یه شعر زیبا بخونید از رضا خورشیدی فرد

 

در میان جامعه از آه خود با ماه گفتم
أیها الهادی النقی؛ یابن رسول الله گفتم

نامتان تا بر زبان آمد به سامرّا رسیدم
ذکرکم فی الذاکرین را در میان راه گفتم

نیمه شب از مویتان از لیلةالقدرم نوشتم
صبح شد از رویتان از فالق الإصباح گفتم

آسمان چشم‌هایم را کمی ابری کشیدم
زیر باران قطره قطره از شما آنگاه گفتم

خاک‌های صحنتان مرطوب شد مانند ساحل
رو به دریا ایستادم از غمی جانکاه گفتم

خانه‌ات آباد ای مرد غریب، ای مرد تنها
خواستم از غربتت چیزی نگویم؛ آه گفتم

آبرو دارم ولی با شوق لبخند رضایت
از گناهان خودم بینی و بین الله گفتم

بیت هشتم بود سامرّا برایم مشهدی شد
سمت خورشید خراسان جمله‌ای کوتاه گفتم

گفتم از شمس الشموس و تو همان شمس الشموسی
من ندانسته شما را تو، شما را ماه گفتم...

 

پی نوشت2:

برای سلامتی و فرج امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفداء و عاقبت به خیری همه مون صلوات

 

پی نوشت3:

اینترنت ما به یاد قدیما! دوباره نفتی شده...از این بابت عذر می خوام...

 

پی نوشت 4:

سیدهای بیان را شناسائی کنید...از عیدی دادن، قسر در نروند...

دو نفرشون را ما شناسائی کردیم!

1. سیده زهرا فرجی

2. ام شهر آشوب

(لبخند)

بقیه ش با شما(لبخند)

 

پی نوشت5:

خیلی پی نوشت شد...خواستم 5 تا بشه...همینطوری(لبخند)

جمعه خوبی داشته باشید...

هفته پر برکتی را هم شروع کنید...