سلام علیکم


طاعاتتون قبول

دقت کردید ماه رمضان امسال مثل برق گذشت...واقعا حیف...

شوخی شوخی سرازیری را هم رد کرد....

یه دعا کنید همه آمین بگیم...

فردا سالروز رحلت کسیه که هنوز که هنوزه، در کف تدابیرش می مونی و این به خاطر اینه که خودش را در محضر خدا حس می کرد و خاشع درگاه الهی بود...

مردی که در احوالاتش هست که حتی در مصرف دستمال کاغذی هم اسراف نمی کرد اما طلاهایی که براش هدیه می آوردند را به نیازمندان می بخشید...

مردی که...

نمی دونم راجع به امام چی باید بگم؟!...

در کلمات نمی گنجه...

نثار روح این مرد بزرگ، صلوات




عرض کنم که جواب مسابقه روز قبل:
"امّا آنچه را که از تداوم جنگ پرسیدى، و رأى مرا خواستى بدانى،

همانا رأى من پیکار با پیمان شکنان است تا آنگاه که خدا را ملاقات کنم.

نه فراوانى مردم مرا توانمند مى کند، و نه پراکندگى آنان مرا هراسناک مى سازد.

هرگز گمان نکنى که فرزند، پدرت، اگر مردم او را رها کنند، خود را زار و فروتن خواهد داشت،

و یا در برابر ستم سست مى شود،

و یا مهار اختیار خود را به دست هر کسى مى سپارد،

و یا از دستور هر کسى اطاعت مى کند.

بلکه تصمیم من آنگونه است که آن شاعر قبیله بنى سلیم سروده:

"اگر از من بپرسى چگونه اى بدان که من در برابر مشکلات روزگار شکیبا هستم،

بر من دشوار است که مرا با چهره اى اندوهناک بنگرند، تا دشمن سرزنش کند و دوست ناراحت شود."


و برنده اون طبق قرعه کشی:

ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•* َღ




و اما سوال امروز:
"پنج مورد از مواردی که امام علی سلام الله علیه و آله، در نامه 47 نهج البلاغه (اوصیکما...) به شیعیان خود سفارش می کند، بیان کنید."


پی نوشت1:
برنده عزیز لطفا برای دریافت جایزه، طبق اساس مسابقه پیام بگذارید