بسم الله الرحمن الرحیم

ولادت فاطمه زهرا سلام الله علیها را خدمتتان تبریک عرض میکنم

روز مادر و زن را هم خدمت همسر خودم، همه مادران و خواهران گرامی تبریک عرض میکنم


امروز امسال هست یا سال دیگه؟ (لبخند)

یادمه پارسال اول سال یه برنامه ریزی هایی برای خودم داشتم که یادم نیست دقیقا چون ننوشته بودم چه کارهایی باید انجام بدم، الان که موقع حساب و کتاب این هست که باید ببینم به کدومش رسیدم و انجام دادم و به کدومش نرسیدم واقعا نمیدونم که چی به چی هست.

سال قبل موقع لحظه تحویل سال دوکوه بودیم و داشتیم به نفرات جا مونده صبحانه میدادیم، یادش بخیر ...

البته راضی هستم تا حدودی از اقدامات 1395 اما میتونستم خیلی بهتر از اینها عمل کنم و باشم

برای سال 1396 تصمیم گرفتم که یه برنامه مکتوب برای خودم داشته باشم که به هر کدوم از اهداف رسیدم جلوش بنویسم یا مشخص کنم

خودم دارم دست به کار میشم که برای اینکار و پیشنهاد اقدام کنم و توصیه میکنم که دوستان هم برای خودشون به برنامه ریزی توسعه فردی داشته باشند.

چیزی که هستم ......... چیزی که میخواهم بشوم (ان شاالله)



ان شاالله که سال 1395 برای همه شما بزرگواران سال خوبی بوده باشه طبیعی است که شاید فراز و فرودهایی هم داشته

امیدوارم که سال 1396 سال خوب و سرشار از موفقیت و کامروایی باشه و شادیهاش خیلی بیشتر از غم هاش باشه براتون و در کنار خانواده بهترین ها رو داشته باشی