.

_ پسرم دوتا #نون برا خونه بگـیر!
+ مامان دارم #کار_فرهنگی انجام میدم نمیتونم!
.
_ زهرا راستی چرا حال خواهرت خوب نیست ؟!
پستاش غمناکه!
راستی مادربزرگت بهتره؟؟
+ نمیدونم باید بپرسم ؛ راستش مدتیه درگیرِ #جنگ_سایبری هستم از حالِ اعضای خونه و فامیل زیاد خبر ندارم!
.
_ علی داداش برا امتحان فردا درس خوندی ؟!
+ نه داداش فعلا کـ مشغول جهاد هستم ؛ بالاخره #آقا روما حساب باز کردن دیگـ ، ما افسر جنگِ نرم آقا هستیم نباید کم بذاریم!
.
_ زهرا راستی کتابایی کـ از نمایشگاه خریدیـم رو‌ خوندی؟!
+ نه بابا نشد ؛ تو #اینستا و #تلگرام مطلب میخونم دیگه!
.
_ خانم یه دیقه اون #گوشی رو بذار کنار باهــم صحبت کنیـم ...
+ عههه عزیزم ما نباید میدون رو خالی کنیم ؛ من باید تو #فضای_مجازی فعالیت کنم وظیفمونه!
.
_ علی داداش هفته ی دیگـ پایـه ای با بچه ها بریم بیرون!؟
+ بابا تو همین گروه تل هستیم دیگـ حالشونو میپرسیم ، بریم بیرون فعالیت فرهنگیمون چی میشه ؟؟
.
.
.
پ.ن:
فعالیت در فضای مجازی فقط "یکی" از فرمایشات #حضرت_آقا هست!
آقا هزارتا حرف دیگـ هـم زدن !
#تحصیل_تهذیب_ورزش‌ ؛
خریدکالای ایرانی ؛
استفاده از واژه های فارسی ؛
فرزند آوری ؛
تحلیل مسائل سیاسی ؛
مطالعه ؛
و و و و .....
ما هزارتا وظیفـه ی دیـگه هم داریم !
#یک_بعدی نباشیم...

@jahadefarhangi14
🌴قرارگاه دانشجویی جهاد فرهنگی مرجع فعالان فرهنگی🌴


_____

قرار بود امروز،مطالب دیگه ای نوشته بشه،که احتمالا بخاطر خالص نبودن نویسنده،حق مطلب ادا نشد...
مراقب تک بعدی شدن باشیم...