بسم الله الرحمن الرحیم

صدا و سیمای ما خیلی کم کاری میکنه، نه نه قبل رو نگفتم نویسنده و کارگردان های ما خیلی کم کاری میکنن و سطح کاراشون رو خیلی میارن پایین

میپرسید چرا ؟ میگید در سالهای اخیر خیلی بهتر شده ؟

ولی به نظر من کمترین که خیلی هم کم به تلویزیون نگاه میکنم کارهای صدا و سیما البته سریال و فیلمهاش سفارشی است و همه جانبه نیست متاسفانه

مثلا اگه شهرداری پول نده یا سفارش نده توی فیلم و سریالها اشاره ای به این که مثلا ساعت 21 باید آشغال بزاریم دم در نمیشه، البته این یه مثال دم دستی بود که عمومی باشه و عمق مطلب رسونده بشه

و خیلی موارد دیگه که فرهنگش میشه توی این سریالها و فیلم‌ها آموزش داده بشه با کمترین هزینه ولی این اتفاق نمیافته متاسفانه و بجاش چیزهایی فرهنگ سازی میشه و نباید که خودتان استادید

یه روزی تلویزیون روی شبکه آی فیلم بود و سریالی قدیمی داشت پخش میشد، بازجو داشت از متهم بازجویی میکرد و متهیم یه چیزی رو خلاف واقع گفت

بازجو گفت مطلب اینطور نیست و حقیقت نداره و یه آیه خوند براش که خیلی کوتاه هست گفت :

النجاه فی الصدق - نجات توی راستگویی است

این چند کلمه توی ذهن من موندگار شد و از اون به بعد هرجا اتفاقی میافته این کلمات میاد توی ذهن من، و به این فکر میکنم که به همین راحتی میشه خیلی مطالب رو فرهنگ سازی کرد و منتقل کرد به مخاطب که متاسفانه این کار کم اتفاق میافته


تا اربعین 20 روز دیگر بیشتر باقی نیست، خوش بحال اونهایی که راهی میشن، خداکنه که قسمت ما هم بشود