قال رسول الله (ع) :

« إنَّ لِقَتْلِ الْحُسَیْنِ حَرَارَةٌ فِی قُلُوبِ الْمُؤْمِنِینَ لَنْ تَبْرُدَ أَبَداً »

(مستدرک الوسائل، ج 10ص 318)


شهادت امام حسین علیه السلام در دل‏های افراد با ایمان آتش و حرارتی ایجاد می‏کند که هرگز خاموش نخواهد شد.


ابو بصیر آمد خدمت امام صادق (علیه السلام) سئوال کرد این روایت که پیغمبر در وصف امام حسین علیه السلام فرمودند درست است ؟

ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه
امام صادق (علیه السلام) فرمودند بله جد ما این حدیث را در شإن فضائل حسین (علیه السلام) ما فرمودند .

مجدد سئوال کرد یعنی فقط حسین (علیه السلام) مصباح الهدی و سفینه نجات است ؟ و شما نیستید ؟

آقا فرمودند : همه ما سفینه نجات هستیم و همه ما چراغ هدایت هستیم ولکن سفینة الحسین اسرع و اوسع .. خداوند اراده کرده است کشتی حسین (ع) ما هم وسیع تر است و هم سریع تر حرکت میکند ...


محرم نوشت : ماه حزن و عزای آل الله را به امام زمان (عج الله تعالی فرجه شریف) مقام معظم رهبری و عموم شیعیان و دوستان تسلیت عرض می نمایم .

دل نوشت : یعنی امام حسین (ع) ما رو هم توی این سفینه نجاة قبول میکنه و ... ایشاالله که قبول میکنه ما امید داریم دیگه ... خودشون فرمودند ... ولی به اعمالم که نگاه میکنم چیزی تهش نمیبینم که بخاطر اون امام حسین (ع) عنایت کنه ...

دیشب یه خبر شنیدم که داغونم کرد ... تا صبح نفهمیدم اصلا خوابم برد یا نه بیدار بودم یا همش توی فکر ... ایشاالله که بخیر بشه ...

از همه دوستان التماس دعای ویژه در این ایام دارم ... یادتون نره برای من یه جایی یه علامتی بذارید که جزو فراموش شدگان نباشیم ...

چهار قطعه سخنرانی کوتاه از اوستامون روی نوای وبلاگ گذاشتم که توصیه به گوش دادنش رو بهتون میکنم ... خصوصا برای نوکرا ...