توی ذهنم گفتم مروه کجای دنیا غرق شدی؟؟
یه ذره حواست رو جمع کن به گذر روزهات...
بیا یه امروز رو که جمعه است از فرصت استفاده کن کمی حرف بزن با آقا....
تازه یادم افتاد ای وای جمعه!! فانوس جزیره....
خلاصه عذرخواهی میکنم از محضر تک تکتون...
و اما امام باقر...
خیلی کم میدونیم ازشون متاسفانه..
اینکه چرا بهشون میگن شکافنده ی علوم...(باقر)
و اینکه اصلا شکافنده ی علوم یعنی چی...
رفتم سراغ وصیت نامه شون...
این قسمتش خیلی برام جالب بود...

همچنین روایت شده که امام صادق (ع) فرمود: پدرم به من فرمود: «اى جعفر! فلان مبلغ از اموال مرا وقف گریه‌کنندگان کن، تا 10 سال در سرزمین منا، هنگام اعمال منا (در حجّ) براى من گریه کنند».

جدا از اینکه برای گریه کنندگان ارزش و اهمیت قائل شدن،جالبیش این سرزمین مناست...
اینکه آقا تو مدینه بودن....حتما میدونستن که مزارشون خاکی خواهد بود...ولی چرا منا؟؟
چرا ده سال؟؟
آیا از همون اول هم سر مزارشون گریه ممنوع بوده؟؟
خیلی سوال داره امروز....
و خیلی درد داره بقیع...
در هر صورت...این روزها رو که حال و هوای شهدای منا دوباره پخش شده تو دل هامون و فضاهای مجازی و باز هم شبهه،و نیز حرف های محکم رهبر،قدر بدونیم...!
شاید لازمه ما هم این روزا،با مدد امام باقر،رهرو حق باشیم تو این قضیه....
راستی....یکی حرف خوبی میزد...
گفت امسال که دیگه حاجی هامون نمیتونن برن طواف خانه ی خدا،
مشکل فقرامون حل میشه؟؟؟