بسم الله الرحمن الرحیم

سالروز وفات اسوه صبر و استقامت حضرت زینب کبری سلام الله علیها تسلیت باد

یکی از بچه‌های سمنان(آقا)، خانم‌ها دورش جمع شده بودند و داشتند برای این که فردا که روز ولادت امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام است درخواست میکردند که سرکار نیایند، من داشتم از کنارشان عبور میکردم.

آقا داشت میگفت ما به همان جوراب هم قانع هستیم ولی امسال که اینجا هستیم و آن را هم نمیگیریم، رد شدم

صدایم کرد، آقای عباس زاده شما گوشت رو بگیر برادر اینها را نشنوی ..

لبخندی حواله کردم و به مسیرم ادامه دادم

به خودم گفتم کادو و جوراب پیش کش امسال پیش خانوادمون نیستیم چه برسه به ... (البته کادور را گرفتیم(لبخند) اون هم از نوع پیش، پیش‌اش و خیلی هم زیباست، خیلی ساده و شیک توافقی چیزی شبیه به هم برای روز زن و مرد تهیه شده است)

کادو هم دیگه نمیگیریم، خوب طبیعی است که قبلا گرفته‌ایم ولی آدم که همیشه کادو دوست داره بگیره (لبخند)

چند دقیقه‌ای نگذشته بود که گوشی همراهم زنگ خورد و جواب دادم از محل کار بود، سلام و تبریک عید و معرفی ...

گفتند اسم شما چون همنام حضرت علی علیه السلام است در قرعه کشی در آمده و لطفا بیائید هدیه‌تان را دریافت کنید ...

گفتم من در قرعه کشی شرکت نکرده بودم و اصلا تهران نیستم

فرمود که ما خودمون اسامی رو درآورده بودیم

و خوشحال گفتم که هفته آینده برای دریافت خدمت میرسم

خدا حافظی کردیم

پیش خودم گفتم بیشتر هم نامی و همراه علی علیه السلام کمتر هستی که باید این چنین نباشد و بیشتر همراهی کنی

ان شاالله در روز حشر شرمنده صاحب ناممان نباشیم.