بسم الله الرحمن الرحیم

امام هادی علیه السلام

مسخره کردن و شوخى هاى - بى مورد - از بى خردى است و کار انسان هاى نادان مى باشد.

شهادت امام هادی علیه السلام بر شما تسلیت باد.

کاش که من و ما و شما ایمانمون جوری بشه که شیعه تنوری بشیم، (داستان امام و محب و تنور نان رو که شنیدید اگه نشنیدید جستجو کنید). این که لق لقه زبان ما باشه که ما محب امام هستیم و سرباز ولایت هستیم و ... اما در عمل اینطور نباشه یعنی هیچ

این که بچه مذهبی باشیم و پای عمل که بشه جا بزنیم و زندگی شخصی خودمون رو به یه کار جمعی و کاری که برای خدا باشه ترجیح بدیم ، به نظر من کمترین هیچ ارزشی نداره

این که سر زبانمان اسم اهل بیت باشه و شوق دفاع نداشته باشیم اصلا مناسب نیست، و بدتر این که به کسایی که دارند میرند و میروند زخم زبان بزنیم که برای پول میرید و ...

من خودم به کسانی که میگن به مدافعین اینقدر پول میدن و برای پول میرند میگم، من هماهنگ میکنم براتون که برید شما هم اگه فیضی هست شما هم ببرید و بگیرید، حاضرید جونتون رو بخاطر پول بگیرید کف دستتون؟ دیگه سکوت میکنن و میگن نه

البته خوب نیست فقط آقایون رو ببینیم توی این قضیه

بله منظورم برخی خانم ها هم هستند

وقتی که داعیه دار مذهبی بودن و ولایی بودن داریم، باید پای همه چیزش وایسیم نه این که اگه اینطور بشه من نمیتونم با زندگیم بازی کنم، چندتا از رفقا ما که مدافع حرم هستند رفتند خواستگاری (نه غیر مذهبی و ولایی و ... اتفاقا از همین جنس) به دلیل این که مدافع حرم هستند و احتمال این که شهید بشن وجود داره و نمیتونن با آینده زندگیشون بازی کنن جواب منفی دادن، هیچ تضمینی وجود داره که این فرد فردا سکته نکنه و نمیره که زندگیت بهم بریزه

آخه آدم باید چقدر غصه بخوره

کاش یاد بگیریم که همه چیزمان دست خداست و برای خدا

خیلی خوبه که زندگیمون رو با خدا معامله کنیم

و راضی باشیم به رضای خدا