بسم الله الرحمن الرحیم

تاحالا به مورچه فکر کردید ؟

این همه حیوان و حشره چرا مورچه حالا (لبخند)

چند تا حشره هستند که توی قرآن از اونها نام برده شده، یکیش مورچه است، برترین خواصیت مورچه تلاش اوست، خیلی تلاش‌ش بیش از حد است. دیشب بعد از شام پریشب بعد از شام دیدم چند دانه برنج افتاده روی فرش و چند مورچه اومدن که اون برنج‌ها رو منتقل کنن، به خودم گفتم هنوز زمستان تمام نشده اینها کار رو شروع کردن برای سال دیگه، عجب کاری انجام میدن اینها ...

خوبه و پیشنهاد میکنم به زندگی و نحوه زندگی این حشراتی که توی قرآن از اونها نام برده شده توجه و تفکر کنید خیلی چیزهای خوبی گیر آدم میاد که توی زندگی میتونه هم سرلوحه و سرمشق باشه برای آدم البته به قول آقای بهجت رحمت الله ما مشکلمون عمل است.

کاش بتونیم این رو برای خودمون حل کنیم و به دانسته‌هامون عمل کنیم.

این روزا که دوستان ما دارند کارهای راهیان نور رو پیگیری میکنند و ما هی ازشون مراحل پیشرفت رو میپرسیم و کارها سخت پیش میره یاد تلاش مورچه افتادم که چطور تلاش میکنه با سختی‌هایی که براش وجود داره

از برخورد برخی‌ها که معلومه دوست ندارند که کاروان‌های راهیان نور اصلا وجود داشته باشه و اعزام تا ... الی ماشاالله

اما دوستان ما از این خواصیت مورچه خوب استفاده کردند و دارند تلاش بی وقفه میکنند ... قطعا شهدا کمک میکنند.

.

بی‌ربط نوشت به پست:

آخر هفته قبل میهمان امام رضا علیه السلام شدیم ناگهانی و همه چیز ظرف مدت چند روز جور شد که بریم، رفتیم توی قطار که متوجه شدیم خانه‌ای توی مشهد هماهنگ شده و شکرخدا شهدا عنایت کردند و مشهد میهمان یکی از شهدای شاخص بودیم، روح این شهید والامقام شاد و ان‌شاالله روزی شما به زودی زیارت امام رئوف علیه السلام قسمت شما شود.

خداروشکر احساس میکنم شهدا خیلی هوامونو دارند، ان‌شاالله شهدا هوای شما رو هم داشته باشند. امسال هم شکر خدا چند روزی ما شد چندتا کار سالگرد شهید خلیلی رو هماهنگ کنیم. 

دوستانی که تمایل دارند هنوز چند شب از مراسم شهید مانده و آدرس و زمان مراسمشون در قسمت حیاط خلوت درج شده مراجعه و شرکت نمایند، ما که توفیق نداریم برای حضور هنوز با این که چند شب گذشته، چند شبش که مشهد بودیم و دیروز هم آمدیم یزد برای کار، خداکنه در ادامه توفیق داشته باشیم در این مراسم شرکت کنیم.