امام هادى علیه السلام :خشم بر کسى که اختیارش به دست تو نیست ، نشانه ناتوانى و بر آن که اختیارش به دست تو است ، مایه سرزنش است .

جانم فدای امام هادی علیه السلام .. لعنت بر دشمنان امام علی النقیعلیه السلام

شهادت امام هادی علیه السلام تسیلت باد . التماس دعا

نام نقی را حق بر دلم نوشته


شهید نوشت :

جمعه 93/212 چهلمین شب عروج شهید علی خلیلی است . بهشت زهرا قطعه 24 ساعت 17 همه شرکت کنندگان منتظرند تا مراسمی که به نام و یاد اوست برگزار شود . دوستان شهید مقدمات کار را فراهم کرده اند ، فضایی مسقف و زیراندازهایی در کنار مزار شهید برای حاضرین پهن کرده اند تا نفرات شرکت کننده بتوانند بنشینند ، دوستان دیگر شهید کمی آنطرف تر وسایل تدارکات را آماده کرده اند که از میهمانان پذیرایی کنند ، تا مراسم آماده شود همه را نظاره میکنم هر کسی به نوعی در حال رفت و آمد است تا مراسم شهید خوب برگزار شود .

اکنون در این فضا که نشته ام تعدادی عود می بینم که می سوزد و فضای قطعه 44 را متلطف می کنند ، سربند هایی با رنگ های سبز و قرمز بالای مزار شهید بزرگوار نصب کرده اند ، سنگی ساده که بالای سر آن ویترینی است که عکس شهید و آئینه و شمعدانی در آن قرار گرفته است که به تعبیر من جهیزیه آخرت علی آقا را تکمیل کرده اند تا نشانی باشد برای اهل دل ...

برنامه با کمی تاخیر شروع شد ، تا مراسم شروع شود سر مزار پسر عمه شهیدم حاضر شدم و فاتحه ای که بسیار نزدیک شهید علی خلیلی است .. فقط چند ردیف باهم فاصله دارند .. اما مکان و زمان شهادتشان بسیار متفاوت است ، این در جنگ اکبر  و آن در جنگ اصغر شهید شده ، علی حدود ده سال بعد از شهادت علی کلهری به دنیا آمده است و این روزها قسمت علی خلیلی بوده است که بالهایش را بازکند و به سمت معبود عالم هستی بال بگشاید و عروج کند ..

کاش دست ما را بگیرد این شهید بزرگوار جبهه جنگ نرم که این روزها جنگیدن در این جبهه بسیار سخت و دشوار است .

کمک حال و مددکار ما باش که خوب توانستی طریق را انتخاب کنی و به سرمنزل مقصود برسی ای شهید ..

و در آخر روی سنگ شهید که به تازگی روی مزارش نصب شده است چند کلمه به دست خط شهید نوشته شده است :

تنها راه رسیدن به سعادت فقط بندگی خداست .


از دوشنبه تا چهارشنبه برام وقت گذاشتند بریم هشت تا مدرسه برای مقطع سوم راهنمایی جنگ نرم بگم ، نمیدونم بیشتر چه چیزایی بگم و البته چطور بگم که به درد سنشون بخوره و البته کلاسها بهم نریزه ... ایشاالله که شهدا کمک می کنند یه بخشی از صحبت هام درمورد شهید علی خلیلی است ان شاالله ... تدریس برای دانش آموزان را خیلی دوست دارم خصوصا کلاسهای اینطوری که جذاب است و بچه ها هم با اشتیاق هستند ..