خیلی وقته همینجوری گروه داره با پست بچه ها متفکرانه بالا میره یکی باید باشه کارشکنی کنه ;)


یه کاسه ای هست به اسم کاسه صبر!!!

امامن شخصا شک دارم واسه ما کاسه باشه


.

.


فک کنم ازین لگن قرمزاس!!!😐



*

بعضی وقتا وقتی یکی میگه «ببخشید اشتباه کردم» بهتره قبول کنید 


چون «خوب کردم اشتباه کردم» آپشن بعدیه که بهتون ارایه می ده


*

عاشقِ اون لحظه‌م که استاد هی درس میده







هی درس میده 😀

هی درس میده 😀

بعد یه سوال میپرسه! 😀

همه مثه بُز زل میزنن بهش 

*

یه بار سوار تاکسی خط فرودگاه شدم گفتم please take me to the airport



یارو گفت دفعه بعد خواستی خودتو خارجی جا بزنی قبلش به فارسی نگو 

خسته نباشی

*

داداشم روزی 10 تا میسکال داره

8 تاش از خونه خودش به گوشیش زده که پیداش کنه

2 تاش هم بابام زده اونم واسه اینکه گوشی مامانم رو پیدا کنه


تازه میگه یه آیفون باید بخرم😂

*

کره خر کیست؟






کسی که از سوپر مارکت ، کره میخره😐😕

اره اره،اونم هست،کشتی خودتو

ینی کلا مغزت منحرفه هاااا 

*

قانون سوم جاذبه میگه:




ﻫﻤﻮﻥ ﻃﻮﺭ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ فردی ﺑﻪ ﺯﺷﺘﯽ ﻋﮑﺲ

کارت ملی ﺵ ﻧﯿﺴﺖ، ﻣﻄﻤﺌﻨﺎ ﺑﻪ ﺧﻮﺷﮕﻠﯽ ﻋﮑﺲ

ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻠﺶ ﻫﻢ ﻧﯿﺴﺖ !