چند روزه سیستمم یکم اذیت میکنه هنگه! امروز از صبح داشتم سروکله میزدم تا بتونم پست بذارم بعد همش هم این استرسو داشتم که داره دیر میشه دیر شد الان میگن یا پست نمیذاره یا سرکارمون میذاره فکر میکنن من بی نظم(لطفا این فکرونکنید) بعد موقع اذان شد و من همچنان پای سیستم،خواهرم نمازشو خوند و من همچنان پای سیستم جاروبرقی روهم کشید و من همچنان ..... القصه که گفتم حالا خدا نمیگه این چه بی نظمیه واسه فکر دیگران درمورد خودت انقدر نگرانی و برات مهمه درمورد اینکه خدا بهت چی میگه نگران نیستی!!!
بعد دوباره به خودم گفتم خب میدونی خدا مثل مادر من اگه یه رفتار اشتباهی داشته باشم مادرم منو میشناسه میدونه که یا از دستم در رفته یا حواسم نبوده خب خدا هم همینجوریه دیگه حالا میدونه من بفکرش هستم وگرنه بی اهمیت که نیستم
بعد دوباره داشتم میگفتم خب مادرت بنا رومیذاره روخنگیت اما خدا میدونه که توالان میدونی که داری سهل انگاری میکنی!!بعد همینجوری هی شیطونک میاد دلیلای بیخود میاره و توهی میشینی پای سیستم تا مثلا پست بذاری ،یا مثلا یوقتایی سرکار به بهونه کار مردم راه انداختن دیرش میکنی... این دیر شدنا همه جا کارو خراب میکنه!! یجاهایی دید بقیه رو نسبت بهمون خراب میکنه،یجاهایی هم توقع مارومیبره بالا و این بدترینش