سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی می فرمایند :

یاران ؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

نمیدونم از وقتی که در منزل شهید علی خلیلی حاضر شدم چرا اینقدر احساس تکلیف می کنم که کاری برای امر به معروف کنم ، با توجه به این که کلی مشغله دارم و وقت بسیار کم (محل کار - دانشگاه - مسجد - خانواده - آقامحمدامین هم که خودش پروژه ای است - و خیلی کارهای دیگر) ولی احساس میکنم باید کاری انجام بدم و بدهیم در این راه که کار در این راه گروهی اش بیشتر جواب می دهد تا فردی که باید فردی هم باشد .

برای همین بر این شدیم با کمک یکی از دوستان وبلاگی حرکتی در این جهت و تهیه پوستر هایی در زمینه امر به معروف جهت نصب در مکانهای پر تردد با عکس های خاص و جملات کوتاهی که خاص و تاثیر گذار باشد که در یک نگاه مفهوم را برساند و اثرگذار باشد انجام نمائیم .. 

لذا به کمک دوستان دیگر هم نیاز است ، هم نیاز فکری و هم نیاز عملی که کار به دو بخش تقسیم می شود 

کار فکری : نیاز به تهیه عکس های تاثیرگذار و جملات کوتاه و تاثیر گذار و البته طرح هایی که به ذهن شما بزرگواران میرسد نیاز است 

کار عملی : اگر دوستان طراحی بلد هستند و می توانند کمک کنند یاری نمایند - بخش دوم کار عملی دریافت و نصب این پوستر ها و عکس ها در مکانهایی که تردد زیاد دارند هست 

این حرکت نیاز به نامی هم دارد که در زیر پوستر ها بخورد ، منظور نام تبلیغی نیست بلکه گروهی یا فردی ، در این خصوص هم اگر چیزی به ذهن شما می آید کمک نمائید - به نظر خودم گروه شهیدعلی خلیلی مناسب باشد که بتوان از برکت این شهید هم استفاده کرد ..

منتظر نظرات و طرح های شما بزرگواران هستیم 

پست بعد درخصوص دیدار وبلاگ نویسان با خانواده شهید علی خلیلی است


دیشب بعد از نماز بهم گفت فردا شب راهی مکه است ، بهش گفتم شما که تازه کربلا بودی فقط چند روزه برگشتی ، لبخندی زد ، سرمو انداختم پائین و گفتم اگه ما هم خوب بودیم که می بردندمون ...

موقع خدا حافظی گفت با زوج های دانشجو داره میره .. گفتم ما هم دانشجو هستیم و دل داریم حاجی ما رو هم یه سفر با خودت ببر ... مصافحه که کردیم سفارش کردم کجاها یادم کنه ، بازم لبخندش رو زد و رفت ...

خدایا میدونم مشکلم چیه .. خودت کمکم کن