توقع داشتم از بچه های متعهد و دست به قلم فانوس جزیره که تواین هفته اکثر پستها پیرامون هفته ی وحدت و شیعه و سنی باشه اما نمیدونم یا وقت نکردن یا نشده ننوشتن حالا اینا که هیچ اکثر وبهای بروز شده ی این هفته رو که میدیدم هم هیچی ننوشته بودن!

میدونید این هفته وحدت هم احساس میکنم یه روال عادی شده فقط اسمش برامون مونده و یه چندتا همایش،اینو واسه این میگم که اگه اثر گذار بود کار شده بود الان حداقلش اطلاعات یسری نووجون درمورد اهل سنت بالا میرفت و ته این بحثهای سنی و شیعه رو ختم به صادق شیرازی نمیکردن حداقلش این بود که تواین هفته که فرصت هست رسانه ها و مدارس و ... کمک میکردن جوونها و نووجونهای ما یکم درمورد اهل سنت و وحدتی که باید باشه اطلاعات بدست بیارن و یکم با نظرات علما درمورد این وحدت و برادری آشنا میشدن (الحمدالله انقدر تنبل هستن(البته اکثریت)که دنبال مطالعه نمیرن اینجوری حداقل یکم سمعی بصری آشنا میشدن!

ماها اینجوری خوشگل و آروم داریم هیچ کاری نمیکنیم انوقت طرفدارای اون آقا از هرفرصتی برای خورندن از مال کثیفیشون توگوشت و خون جوونهای ما استفاده میکنن!خیلیاتون اربعین کربلا بودید اونایی که بودن دیدن اکثر موکب های که غذا و جا و همه امکاناتشون اوکی تر بود بالاش عکس صادق شیرازی داشت و مربوط به اونها میشد هرچی گوشفیل و بامیه ی داغ و خوشمزه بود(که آرزوش به دل ماموند) هم برای تبلیغات صادق شیرازی بود!انوقت چندتا از مدرسه های ما تواین هفته سخنران آوردن که برای بچه ها این قضیه ی شیرازی هارو باز کنه موقعیت هم که بود هفته هفته ی وحدت بود! چندتا از ماها تو پایگاه و مجموعه هایی که هستیم برای گروه های زیر دستمون و اطرافیامون کتاب درمورد شیعه هدیه دادیم؟(نگران نباشیدآ من هم جزو همین دسته ام منتهی بفکرم خطور کرده بود برای یسری کارهآ اما مقدماتش جور نشد!)

القصه که با جدیت و ناراحتی شروع کردم که تلنگرانه باشه!

اعیاد روهم تبریک میگم ان شالله خداکمکمون کنه برای اسلام بهتروبیشترو خالصانه تر کارکنیم

عیدانه هم نداریم(خیلی کارفرهنگی کردید؟؟والا) ان شالله هفته بعد نسیه است عیدانه اتون.